loading...
شرکت سازنده پارکینگ مکانیزه طبقاتی
msoofi بازدید : 42 جمعه 09 مهر 1400 نظرات (0)

تصوری که مردم از رمپ دارند یک فضای شیب‌دار بتنی است که در طبقات پارکینگ و برای جابجایی خودروها در طبقات به صورت پیچ‌درپیچ طراحی می‌گردد و فضای بسیار زیادی را از فضای ساختمان درگیر می‌کند. اما با روش‌های جدید می‌توان این فضا را به حداقل کاهش داد و به طرز چشمگیری جاهای قابل استفاده در پارکینگ برای پارک خودرو را افزایش داد. استفاده از جک‌های خودرو بر هیدرولیکی و برقی و همچنین آسانسور خودرو بر یکی از این روش‌ها است و روش دیگر هم استفاده از رمپ مکانیزه است. رمپ مکانیز بسیار ایمن و مستحکم است که استفاده بهینه از فضا را نیز به همراه دارد. که شرکت پلاس پارکینگ سازنده انواع آسانسور خودروبر و پارکینگ مکانیزه اولین نمونه آن را در ایران ساخته است.

رمپ مکانیزه پارکینگ خودرو یا رمپ متحرک یکی از سیستم‌های است که این امکان را می‌دهد که یک ورودی را برای دو طبقه مورد استفاده قرار داد.

اگه به شکل زیر نگاه کنید بیشتر با رمپ مکانیزه آشنا می‌شود.

رمپ مکانیزه متحرک پارکینگ خودرو یا آسانسور خودروبر شیب دار

همانطور که در شکل بالا مشاهد نمودید از یک ورودی برای دو طبقه یکی زیرزمین و دیگری برای طبقه همکف استفاده شده است.

این رمپ مکانیزه توسط شرکت پلاس پارکینگ در منطقه قلهک خیابان شهید کلاهدوز (خیابان دولت) سه راه نشاط برای یک نمایشگاه خودرو نصب شده است.

اگر دو طبقه پارکینگ مشابه این نمایشگاه داشته باشد و فضای کمی برای اجرای رمپ بتنی داشته باشد می‌توانید با نصب رمپ مکانیزه این کمبود فضا را جبران نمود و اتومبیل‌ها را در دو طبقه پارک نمود.

این رمپ مکانیزه این امکان را بوجود آورد که با یک ورودی بتوان  در دو طبقه خودروها را پارک کرد.

 

قیمت آسانسور خودرو بر یا بالابر ماشین و معرفی انواع مدل

 

مکانیزم دنده شانه و گیربکس حلزونی

در این رمپ مکانیزه خودرو از سیستم دنده شانه و گیربکس حلزونی استفاده شده است.

مکانیزم دنده شانه

چرخ دنده یکی از قطعات و لوازم جانبی سیستم انتقال نیرو در صنعت می‌باشد، که در انواع مختلفی چون شانه‌ای موجود می‌باشند.

از دنده شانه برای تبدیل حرکت دورانی به حرکت خطی استفاده می‌شوند. یک مثال خوب برای این چرخ دنده‌ها فرمان اتومبیل است. فرمان، چرخ دنده‌ای را می‌چرخاند که با چرخ شانه‌ای در تماس است. وقتی شما فرمان را می‌چرخانید، با توجه به جهت چرخش فرمان، شانه به سمت چپ و یا راست حرکت می‌کند و باعث حرکت چرخ‌ها می‌شود. در برخی از ترازوها نیز برای چرخاندن عقربه از سیستم مشابهی استفاده می‌شود.

از این چرخدنده‌ها برای تبدیل حرکت گردشی به خطی یا بالعکس استفاده می‌شود.

دنده شانه به شکل یک خط‌کش است که روی یکی از وجوه آن دندانه‌هایی عمود بر محور طولی ایجاد شده است. این نوع چرخدنده شانه‌ای با یک چرخدنده ساده درگیر می‌شود و با این جفت چرخدنده می‌توان حرکت گردشی را به حرکت خطی تبدیل کرد.

در این رمپ مکانیزه از دو ستون با مکانیزم دنده شانه برای ایمنی و قدرت بیشتر استفاده شده است.

این رمپ مکانیزه با قدرت جابجایی 4000 کیلوگرم بار را داشته و از این بابت کلیه اتومبیل‌های سواری و شاسی بلند شامل آن می‌شوند.

ابعاد ( طول و عرض ) آن بر اساس شرایط محیطی و سفارش خریدار در چهارچوب مشخصات تعیین شده و استاندارد رمپ‌های خودروبر قابل تغییر و سفارش است.

موارد کاربرد رمپ خودروبر پارکینگ:

ورودی و خروجی پارکینگ ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی ، نمایشگاه ، تعمیرگاه و گاراژها اتومبیل پرتردد.

رمپ اتوماتیک فلزی پارکینگ

مزایای مکانیزم دنده شانه نسبت به جک هیدرولیک:

در رمپ مکانیزه هم می‌تواند از جک هیدرولیک استفاده نمود که بنا به دلایل زیر از سیستم دنده شانه استفاده شده است.

ایمنی بسیار بالا و خود قفل شونده:

ترکیب گیربکس حلزونی و دنده شانه یک سیستم خود قفل شوندگی ایجاد می‌کند که باعث امنیت و ایمنی این رمپ متحرک برای خودروها و کاربری این سیستم ایفا می‌کند.

هزینه تعمیر و نگهداری کم

سر و صدای بسیار کم

بدون آلودگی و کثیف کاری

نیاز به فضای کم

شیب رمپ برای پارکینگ چه میزان است؟

برای رمپ پارکینگ نباید شیب رمپ از 15 درجه بیشتر باشد. که در این رمپ اتوماتیک ساخت شده توسط شرکت پلاس پارکینگ مقدار شیب رمپ در هنگام پایین آمد ماشین 14 درجه و شیب رمپ برای بالا رفتن ماشین 11 درجه میباشد.

طول کورس برای جابجایی عمودی:

در این رمپ متحرک طول کورس برای جابجایی عمودی 275 سانتیمتر می‌باشد که برای پروژهای مختلف این ارتفاع بنا به شرایط پارکینگ متفاوت میباشد.

رمپ مکانیزه فلزی پارکینگ اتومبیل

عرض رمپ پارکینگ خودرو چقدر است؟

عرض رمپ پارکینک بتنی یا سیمانی برای یک خودرو باید بین 3 تا 3.5 متر باشد. و عرض این رمپ مکانیزه 2.5 متر و طول رمپ فلزی 5.7 متر می‌باشد.

البته بیش از یازده روش برای رفع مشکلات پارکینگ در ساختمان‌ها وجود دارد که می‌توان در یک فضای مشخص تعداد جای پارک‌ها را افزایش داد و یا از فضاهای بلااستفاده برای پارک خودرو استفاده نمود. که شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان در این خصوص با کارشناسان پلاس پارکینگ از طریق شماره‌های 09120536138 و یا 02128421245 تماس بگیرید و با ارسال فیلم از محل مورد نظر، مشاوره و حدود قیمت اجرای پروژه را دریافت نمایید.

مشاوره به برج سازان و سازندگان ساختمان، طراحان و معماران در امر پارکینگ مکانیزه:

صنعت پارکینگ مکانیزه یک صنعت جدید در ایران است که بیشتر طراحان و معماران ساختمان با قوانین پارکینگ مکانیزه، انواع و ابعاد پارکینگ مکانیزه آشنایی ندارند. خوشبختانه شرکت پلاس پارکینگ توانسته در سال‌های اخیر در این زمینه به برج سازان و سازندگان ساختمان، طراحان و معماران مشاوره و آموزش داده تا در طراحی‌های معماری بتوانند از پارکینگ مکانیزه استفاده کنند. تا با استفاده از پارکینگ فول مکانیزه مشکلات کمبود فضای خود را جبران کنند.

ضوابط پارکینگ مکانیزه

شرکت پلاس پارکینگ با کسب تجربه در زمینه قوانین آتشنشانی هم توانسته مشکلات مالکان در زمینه تایید آتشنشانی یاری نموده و به امر ساختمان سازی سرعت بیشتری ببخشد.

شما برج سازان و سازندگان ساختمان، طراحان و معماران برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قوانین پارکینگ مکانیزه در طراحی و قوانین آتشنشانی پارکینگ مکانیزه میتوانید با مشاوران از طریق شماره‌های 09120536138 و یا 02128421245 تماس بگیرید.

 دستورالعمل‌های شهرداری‌، آتشنشانی و دستورالعمل مرکز تحقیقات مسکن الزاماتی را برای تامین پارکینگ در نظر گرفته‌اند که کار را برای برج سازان و سازندگان ساختمان کمی سخت می‌کند و ما این وعده را به تمامی برج سازان و طراحان معماری می‌دهیم که در این وظیفه آنها را یاری خواهیم کرد. شما براحتی می‌توانید طراحی پارکینگ خود را به ما بسپارید. شرکت پلاس پارکینگ به شما کمک می‌کند که به اهداف خود در دستیابی به راه حل‌های مفید برای پارکینگ برسید.

 

msoofi بازدید : 43 یکشنبه 04 آبان 1399 نظرات (0)

آسانسور خودرو بر جایگزین رمپ‌های پر دردسر در ساختمان‌ها هستند و قابلیت این را دارند که خودروها را بین طبقات به صورت عمودی جابجا کنند.

آسانسور خودرو بر امروزه در ساختمان‌های که شیب رمپ خیلی تند دارند و خودروهای شاسی‌بلند در آنها گیر می‌کنند و یا امکان تعریف رمپ در ساختمان به دلیل سطح اشغال بالا وجود ندارد، یا برای انتقال مستقیم خودرو در انبارها می‌توانند راه حل خوبی باشد.

آسانسور خودرو بر می‌توانند به تنهایی یا در کنار پارکینگ مکانیزه در تامین پارکینگ بیشتر برای ساختمان شما راهگشا باشند.

 آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

لیست قیمت آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

یکی از سیاست‌های صادقانه پلاس پارکینگ در زمینه‌ پارکینگ مکانیزه و یا بالابر خودرو  این است که، یک حدود قیمت از محصولات بالابر خودرو و یا پارکینگ مکانیزه را در سایت‌ https://plus-parking.com درج می‌کند.

اما همانطور که خودتان می‌دانید متاسفانه در کشور ما قیمت‌ها پایداری چندانی ندارد و مدام دست‌خوش تغییر هستند.

در بحث پارکینگ مکانیزه و بالابر خودرو، قیمت فولاد و البته دلار تاثیر قدرتمندی دارد و تغییر هر کدام از پارارمترهای فوق می‌تواند در حدود این قیمت تاثیر داشته باشد.

به همین دلیل در صورتی که نیاز به یک بالابر خودرو یا آسانسور خودروبر و یا پارکینگ مکانیزه دارید حتما با شماره 09120536138 سعید فرجی تماس حاصل فرمایید تا کارشناس ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

قیمت‌های ذیل  در تاریخ 1399/8/1 قید گردیده است. و هیچ ضمانتی بابت تامین با قیمت‌های ذیل در زمان درخواست مشتریان عزیز به دلیل نوسانات رایج در کشورمان ایران وجود ندارد.

لیست قیمت انواع آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

*قیمت‌های فوق فقط مربوط به خرید خود دستگاه می‌باشد. و تحویل درب کارخانه است. دستمزد نصب، حمل و جرثقیل  برحسب شهر و شرایط محل نصب جداگانه محاسبه می‌گردد.

**امکان آموزش نصب به شرکت‌های نصاب آسانسور مورد اعتماد خودتان در محل کارخانه و به صورت رایگان نیز وجود دارد. شرکت پلاس پارکینگ امکان ارائه آسانسورهای خودروبر با محل نصب جک وسط و یا جک بقل که معمولا برای ارتفاع های بیش از 4.5 متر استفاده می‌شوند، را هم دارد.

که در این موارد برحسب اطلاعات دریافتی از مشتری مانند کورس جابجایی، ظرفیت حمل، دارای کابین یا بدون کابین، سختی نصب، تعداد ایستگاه‌های توقف و... استعلام قیمت تقدیم مشتری می‌گردد.

آسانسور خودرو بر بر اساس موارد زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  1. کورس حرکتی
  2. نوع و محل نصب جک
  3. ظرفیت تحمل بار
  4. با کابین یا بدون کابین
  5. شرکت سازنده

مشاوره و راهنمایی در انتخاب آسانسور خودروبر پارکینگ

کارشناسان پلاس پارکینگ با توجه با ارتباط مستقیم با مشتریان و  تولید کنندگان و بررسی فنی شرایط نصب در پروژها یکی از این چهار مدل آسانسور خودرو بر را به شما مشتریان عزیز معرفی می‌کند.

سعی ما این است که مشاوری صادق و صبور برای شما مشتریان عزیز باشیم. همین حالا برای مشاوره خرید انواع پارکینگ طبقاتی مکانیزه و آسانسور ماشین با ما تماس گیرد.

09120536138 سعید فرجی

انواع مدل آسانسور خودرو بر یا بالابر ماشین

  • آسانسور خودروبر مدل D

این آسانسور خودرو بر از یک صفحه متحرک و دو ستون تشکیل شده است. این مدل ساده‌ترین نوع و البته ارزان‌ترین  بالابر خودرو می‌باشد که می‌تواند در برخی پروژه‌ها راه‌گشای خوبی باشد.

البته باید یادآور شویم که مدل خودرو بر در واقع یک مدل پارکینگ مکانیزه است ولی می‌توان برای آن کاربری آسانسور هم در نظر گرفت ولی سطح استاندارد پایینی دارد.

البته با اضافه کردن برخی ابزارآلات مکانیکی می‌توان ایمنی آن را افزایش داد و یا حتی در مکان‌هایی آنها را نصب کرد که تردد افراد در زیر آن انجام شود.

آسانسور خودروبر مدل D

ابعاد آسانسور خودروبر نوع D

ابعاد آسانسور خودروبر نوع D

مشخصات فنی بالابر خودرو (آسانسور خودرو بر) نوع D

مشخصات فنی بالابر خودرو (آسانسور خودرو بر) نوع D

 

  • آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

این آسانسور خودروبر از چهار ستون و یک صفحه تشکیل شده است. این مدل برای ارتفاع‌های محدود و یک طبقه و با ارتفاع حداکثر 2.5 متر بهترین گزینه می‌باشد.

زیرا استحکام و ایمنی بسیار بالاتری به نسبت مدل بالابر خودرو مدل  D دارد و هم نسبت به سایر مدل‌های خودرو بر قیمت مناسب‌تری دارد.

لازم به یادآوری است که این آسانسور خودرو بر هم در واقع یک پارکینگ مکانیزه دبل غیرمزاحم دفنی  یا  PIT PARKING  هست، و برای کاربری بالابر خودرو هم قابلیت استفاده دارد.

از نظر مشخصات فنی هم بسیار نزدیک به آسانسور خودرو بر نوع  D  است. که در بالا اطلاعات اجمالی درباره آن ارائه شد.

اندازه آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

  • آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل B

آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل B

خودروبر نوع  B در دسته‌بندی سیزر و یا  قیچی بالابر خودرو قرار می‌گیرند. این جک‌های بالابر خودرو یک روش استاندارد در مورد جابجایی خودرو و بارهای سنگین هستند که روش پذیرفته شده‌ای در دنیا در خصوص جابجایی خودرو در محور عمودی می باشد.

این آسانسور خودروبر که نیرو محرکه خود را از هیدرولیک دریافت می‌کند. دارای استاندارد و ایمنی بالایی در زمینه آسانسور خودروبر می‌باشد.

مشخصات فنی آسانسور ماشین یا بالابر خودرو مدل B

مشخصات فنی آسانسور ماشین یا بالابر خودرو مدل B

** البته بالابر خودرو نوع B برحسب موارد ذیل، دارای مدل‌های متفاوتی می‌باشد که جهت راهنمایی بیشتر لطفا با مشاور پلاس پارکینگ با شماره 09120536138 سعید فرجی تماس بگیرید.

  • کورس حرکتی
  • نوع کفی پالت
  • با کابین یا بدون کابین
  • ظرفیت وزنی مختلف

 

  • آسانسور خودروبر یا بالابر خودرو مدل A

این مدل آسانسور خودرو بر از نظر کارکرد مشابه نوع B از مدل سیزر یا  قیچی بالابر خودرو می‌باشد. و دارای کیفیت بالا در ساخت و سیستم کنترل خوب و دقتی عالی است.

و تفاوت فنی زیادی با نمونه آسانسور مدل  B ندارد. تفاوت اصلی آنها در شرکت سازنده بالابر خودرو می‌باشد. که هر دو ایرانی هستند. فقط در بحث قیمت، نحوه شیلد بندی و برخی از خدمات این دو شرکت تفاوت‌هایی با هم دارند.

که شرکت پلاس پارکینگ نمایندگی فروش هر دو شرکت را دارد و کارشناس پلاس پارکینگ برحسب نیاز مشتری و آشنایی با توانمندی و محدودیت‌های این دو شرکت، یکی از آنها را به عنوان تامین کننده به مشتری، معرفی می‌کند.

[caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="960"]آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل A این مدل از آسانسورهای خودرو را می‌توان به جرات به عنوان یک رقیب قدرتمند برای نمونه خارجی معرفی کرد زیرا کیفیت و مهندسی ساخت بالایی در ساخت و مونتاژ این آسانسور خودرو بر لحاظ شده است.[/caption]

نمونه کارهای نصب شده از آسانسور خودرو بر و یا بالابر خودرو در ایران

نمونه کارهای نصب شده از آسانسور خودرو بر و یا بالابر خودرو در ایران

msoofi بازدید : 157 دوشنبه 14 بهمن 1398 نظرات (0)

پرس هیدرولیک یکی از تجهیزاتی است که بصورت گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تا به حال به منطقه صنعتی یا کارخانه‌ها رفته باشد، احتمالا یک پرسهای هیدرولیک را دیده باشید. این دستگاه‌ها برای خرد کردن اتومبیل، قالب ریزی و ریخته گری اشیاء فلزی و سایر کاربردهای دیگر استفاده می شوند. هر نوع کار که شامل اعمال فشار زیاد بر روی یک محدوده باشد به وسیله پرس هیدرولیکی انجام می‌شود.

نیروی پرس هیدرولیک

نیروی پرس هیدرولیکی از حرکت پیستون داخل یک سیلندر هیدرولیک تامین می‌شود. حرکت پیستون زمانی ایجاد می شود که یک سیال هیدرولیک تحت فشار پشت پیستون قرار می گیرد. وضعیت سیال را می‌توان توسط پمپ و شیرهای هیدرولیک کنترل نمود. یکی از مزیت های پرسهای هیدرولیک محدود کردن مسیر حرکت سیلندر هیدرولیک می‌باشد و همچنین پرس هیدرولیکی قادر است تناژ کامل خود را در هر وضعیتی از حرکت به قطعه کار اعمال کنند، ولی در پرس ضربه‌ای تناژ کامل را تنها می‌توان در انتهای مسیر حرکت ضربه زدن کسب نمود. همچنین مسیر حرکت ضربه زدن در این پرس‌ها ثابت است.

روش کار و مشخصات جک هیدرولیکی

قیمت دستگاه پرس هیدرولیک دستی کوچک

 

کاربرد پرس هیدرولیک

پرس هیدرولیکی در صنایع مختلف برای شکل دادن قطعات، پرس کردن، قالب گیری، پانچ کردن، فرم دادن ...... استفاده نمود. امروزه در صنعت فلز کاری بزرگترین و عمده ترین تجهیزات مورد استفاده پرس هیدرولیکی هستند. در پرس هیدرولیکی براحتی می‌توان نیروی پرسهای هیدرولیک را کنترل کرد، این کار بوسیله شیرهای فشارشکن relief valve انجام می‌شود، بوسیله شیر فشار شکن می‌توان فشار سیال را تنظیم نمود. نیروی جک هیدرولیک رابطه مستقیم با سطح مقطع پشت پیستون و فشار سیال دارد. اگر سطح مقطع بزرگتر شود یا فشار بیشتر شود نیروی جک نیز بیشتر می شود.

پرس هیدرولیکی در ویکی‌پدیا

 

پرس‌های هیدرولیک از لحاظ ساختمان ظاهری به سه شکل تقسیم می شوند:

  • پرس دروازه‌ای
  • پرس c
  • پرس غلطکی

پرس دروازه‌ای

یکی از کاربردهای پرس دروازه‌ای در تولید ظروف تفلون می‌باشد. پرس قابلمه بصورت پرس کششی هستند، در این پرس‌ها یک جک اصلی در بالا قرار دارد و نیروی اصلی را این جک به قطعه کار که گرده آلومینیوی برای تولید قابلمه است وارد می کند و یک جک در زیر قرار دارد که نیروی مقاوم ایجاد می کند تا از چروک شدن قطعه کار جلوگیری نماید، استفاده از پرس قابلمه تولید این محصول را گسترش داده و سرعت تولید بالا رفته است.

[caption id="attachment_348" align="aligncenter" width="393"]یک نمونه پرس کششی (پرس قابلمه)               یک نمونه پرس کششی (پرس قابلمه)[/caption]

 

پرس ضایعات

از کاربردهای دیگر پرسهای هیدرولیک می‌توان به پرس کردن ضایعات و کارتن اشاره نمود. پرس کارتن از لحاظ شکل ظاهری به دو صورت عمودی و افقی تولید می شوند و پرس‌های ضایعات هم به دو صورت دو محور و سه محور ساخته می شوند.

[caption id="attachment_349" align="aligncenter" width="700"]یک نمونه از پرس غلطکی برای صاف کردن گارد ریل                یک نمونه از پرس غلطکی برای صاف کردن گارد ریل[/caption]

یکی از موارد قابل ذکر درآمدزایی و ایجاد اشتغال با سرمایه اندک در زمینه پرس ضایعات می باشد. برای ساخت بدنه خودرو از پرس‌های هیدرولیک با تناژ بالا استفاده می شود. یکی از انواع پرس‌های هیدرولیک، پرس فورجینگ می باشد. به عنوان مثال چرخ قطار به روش فورجینگ تولید می شود. در این روش به قطعه حرارت دیده بوسیله پرس ضربه وارد می‌کنند تا فرم مورد نظر حاصل شود.

 

msoofi بازدید : 46 شنبه 05 بهمن 1398 نظرات (0)

در دنیای امروز موضوع فضای پارک به یک مساله مهم تبدیل شده است. به همین دلیل برای راحتی در پارک و فضای پارک بیشتر، طراحی پارکینگ های انعطاف پذیر که قابلیت جابجا شدن را داشته باشند مطرح شد، ساخت پارکینگ هیدرولیکی و پارکینگ مکانیزه می تواند مشکل کمبود جا را برای خودروها بر طرف نماید.

[cپارکینگ هیدرولیکی طبقاتی برای منازل و ویلا با قیمت مناسب  [/caption]

پارکینگ هیدرولیکی طبقاتی

پارکینگ اسانسوری معمولا دو یا سه طبق هستند ظرفیت این پارکینگ ها حداکثر دو یا سه ماشین است. پارکینگ اسانسوری معمولا وزن حدود سه تن را می توانند تحمل کنند. سیستم هیدرولیکی، این نوع پارکینگ ها به این شکل است که جک ها از بقل متصل می شوند. مقدار فضایی که برای نصب و راه اندازی این سیستم نیاز است حدود ۳الی۳/۵ متر است. البته این ابعاد را می توان با توجه به فضای موجود کمتر کرد.

پمپ و پاوری که برای این دستگاه استفاده می شود از جنس ایتالیایی و جک ها از جنس ترک یا رومانی هستند. سیستمی که  این دستگاه را کنترل می کند عملکردش به صورت وایرلستی است. موتور و پمپ معمولا بی صدا کار می کند. عملکرد این دستگاه به نحوی است که ماشین روی پالت قرار می گیرد، دستگاه به سمت بالا حرکت می کند، و ماشین بعدی هم زیر ماشین بالایی قرار می گیرد. ارتفاع لازم  برای نصب سه متر الی سه و نیم است. البته بستگی به ارتفاع ماشین هم دارد مثلا اگر قرار باشه دوتا لنکروز روی هم قرار گیرند حدو ۴الی ۵/۴متر نیاز است.

پارکینگ هیدرولیکی دو طبقه ظرفیت تنها دو ماشین را دارد، ابعاد و ارتفاع این نوع پارکینگ ها معمولا استاندارد است. اما شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید برای نصب، ابعاد و ارتفاع پارکینگ هیدرولیکی را تغییر دهید.

پارکینگ هیدرولیکی طبقاتی

 

طراحی پارکینگ طبقاتی هیدرولیکی

شما می توانید برای طراحی پارکینگ طبقاتی خود از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با شرکت پلاس پارکینگ تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. شرکت ما بهترین تکنسین ها را برای اندازه گیری محل نصب پارکینگ، به محل مورد نظر اعزام می کند، تکنسین هم با بررسی محل نصب پارکینک و اندازه گیری ابعاد آن شروع به ساخت می کند و به مدت ۱۰ روز کاری زمان می برد تا آماده تحویل شود.

 

 

مزیت های پارکینگ هیدرولیکی

  • ظرفیت بیشتر پارکینگ اسانسوری به نسبت پارکینگ ثابت
  • نصب و راه اندازی سریع و کاربری آسان
  • قابل اجرا در هر مکان همچنین سطح کمی را اشغال می کند.

پارکینگ مکانیزه طبقاتی

سرویس و نگهداری پارکینگ هیدرولیکی

سرویس و نگهداری پارکینگ هیدرولیکی به عواملی نظیر ابعاد پارکینگ، نوع پارکینگ، تعداد طبقاط پارکینک و موقعیت جغرافیایی پارکینگ بستگی دارد. نکته قابل توجه این است برای افزایش راندمان دستگاه نیاز به سرویس دوره ای یا سالیانه است.

 

 

هزینه ساخت پارکینگ طبقاتی

قیمت بالابر ماشین پارکینگ ساخت پارکینگ هیدرولیکی طبقاتی به تعداد طبقات بستگی دارد مثلا قیمت پارکینگ مکانیزه دو طبقه کمتر از پارکینگ سه طبقه است، شما می توانید برای کسب اطلاع از لیست قیمت ها با شرکت پلاس پارکینگ تماس بگیرید. البته قیمت پارکینگ هیدرولیکی با توجه به نرخ عرض متغیر است.

لیست قیمت پارکینگ مکانیزه

پلاس پارکینگ آمادگی ارائه خدمات در زمینه طراحی، اجرا و بهره برداری از  انواع پارکینگ مکانیزه و پارکینگ هوشمند، طراحی، تولید و نصب انواع پارکینگ هوشمند طبقاتی را دارد.

درباره ما
شرکت سازنده قیمت پارکینگ مکانیزه و طبقاتی مسکونی پارکینگ هوشمند اتوماتیک هزینه پارکینگ فلزی و برقی پارکینگ های ضد سرقت زیرزمینی روش کسری پارکینگ شهرداری مجوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 3,464
  • بازدید کلی : 17,457