loading...
شرکت سازنده پارکینگ مکانیزه طبقاتی
msoofi بازدید : 42 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

قیمت محلول رسوب گیر پکیج یا مایع ضد رسوب و محافظ رادیاتور و یا پروتکتور شوفاژ

Contact the sales manager

 

صادرات محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

صادرات محلول محافظ رادیاتور شوفاژاز ایران به کشورهای اطراف رونق زیادی دارد. فروش محلول محافظ رادیاتور شوفاژاز ایران از طریق سامانه‌های اینترنتی به کشاورزان کمک می‌کند تا محصولی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در دسترس داشته باشند. تا بتوانند محصول خود را صادرات کنند.

امروزه محلول محافظ رادیاتور شوفاژبرای حفظ کیفیت و جلوگیری از فاسد شدن انگور در صنعت کشاورزی مورد توجه بسیاری از کشاورزان و باغداران است. یکی از سؤالاتی که همواره ذهن بسیاری از خریداران این محصول را به خود مشغول می کند این است که صادرات سولفورپد نگهدارنده انگور از ایران با چه قیمت هایی همراه است؟ آیا می توان بهترین سولفورپد نگهدارنده انگور از ایران را با قیمت های منصفانه صادر کرد؟ برای دست یابی به تمامی این سؤالات و نمونه های مشابه آن پیشنهاد می کنیم حتماً مطلب ما را مطالعه کنید.

 

صادرات محلول محافظ رادیاتور شوفاژاز ایران

در ایران مراکز پخش مختلفی وجود دارند که انواع مدل ها و اندازه های سولفورپد نگهدارنده انگور را وارد کرده و به دست مشتریان خود می‌رسانند. صادرات محلول محافظ رادیاتور شوفاژاز ایران به افغانستان از طریق نمایندگی‌های بازرگانی‌هایی که این محصول را به بازار عرضه می‌کنند و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های معتبر انجام می‌گیرد.

 

صاردات محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

فروشنده سولفورپد نگهدارنده انگور در ایران یکی از گزینه هایی است که به هنگام خرید این محصول و در همان نگاه اول توجه خریداران را به خود جلب می کند. قابل توجه مشتریان گرامی؛ به جرات می توان گفت سولفورپد نگهدارنده انگور با قیمت‌های ارزان و ایده‌آل از طریق فروشگاه‌های ما در تمام شهرهای ایران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مصرف‌کنندگان هنگام استفاده از سولفورپد نگهدارنده انگور باید نکاتی را رعایت کنند که عبارت‌اند از:

    انتخاب جعبه مناسب

    پهن کردن کیسه نایلکس در داخل جعبه انگور

    قرار دادن کاغذ آبسرپد در کف جعبه

    چیدن خوشه های سالم در داخل جعبه

    انتقال سریع به سردخانه و یا ماشین های یخچال دار

    سرد کردن اولیه انگورها

    قرار دادن سولفورپد متناسب با وزن انگور

    امکان بازدید از جعبه انگور در طول مدت زمان نگهداری در سرد خانه

    امکان حفظ زنجیره سرد در طول بارگیری

    استفاده از ماشین های یخچال دار جهت حمل جعبه های انگور از سردخانه

 

صادرات محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

یقیناً محلول محافظ رادیاتور شوفاژدارای روش کار منحصر به فرد و بی نظیری است که باعث شده هم این محصول را از نمونه های مشابه متمایز ساخته و هم توجه خریدارانش را به سمت خود جلب کند.

    سرد کردن انگور با هوای فشرده

    اضافه کردن سولفورپد به آن

    واکنش سولفورپد با رطوبت دی اکسید

    تولید عنصر فعال سدیم متابی سولفیت

    پیشگیری از تولید قارچ‌ها و روند ایجاد فساد در میوه انگور

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ بهترین نوع کیسه نگهداری از این میوه به شمار می رود و فروش آن در سراسر کشور به صورت آنلاین از طریق این مجموعه امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در ابتدا باید بدانید که محلول محافظ رادیاتور شوفاژ، نمونه ای منحصر به فرد از انواع کیسه نگهدارنده میوه به شمار می رود که دارای ویژگی های خاصی می باشد. این محصول به دو صورت حضوری و آنلاین در بازار کشور عرضه می شود و بهترین نوع کیسه به شمار می رود.

 

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

روش های مختلفی برای نگهداری از انگور وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به استفاده از محلول محافظ رادیاتور شوفاژو سولفورپد نگهدارنده این محصول اشاره کرد. محلول محافظ رادیاتور شوفاژدارای خصوصیات ویژه ای بوده است و به دلایل زیر بیش ترین میزان فروش را در بازار به خود اختصاص می دهد.

    استفاده از ذرات نانو در تولید آن

    محکم و دارای مقاومت بالا

    نگهداری از انگور به مدت طولانی

    قابل برگشت به طبیعت

    تنوع رنگی بالا

    بهترین جنس از کیسه ها

    قیمت مناسب

 

فروش آنلاین محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

کیسه سلفون آنتی باکتریال انگور یکی از بهترین روش های نگهداری و صادرات انواع انگور به کشور های مختلف می باشد. البته با بسته بندی انگور توسط این کیسه ها می توان هر کجای جهان که بخواهید این محصول را صادر نمایید.

فروش آنلاین محلول محافظ رادیاتور شوفاژیکی از روش های بسیار راحت و مفید بوده است که خالی از مزایا نمی باشد. از مزایای فروش اینترنتی کیسه آنتی باکتریال عبارت اند از:

    فروش در زمانی کوتاه و در نهایت صرفه جویی در وقت

    فروش با قیمت بسیار مناسب و به صرفه

    فروش به صورت عمده و جزئی از طریق سایت های ایرانی

 

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

خریدار کیسه سلفون آنتی باکتریال انگور، شما می توانید بهترین انواع کیسه نگهدارنده مواد غذایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه های اینترنتی دریافت نمایید.

البته خرید عمده کیسه آنتی باکتریال در کاهش قیمت و صرفه جویی در زمان بسیار اثربخش می باشد و شما را در انتخاب مناسب حمایت می کند.

 

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ| قطب فروش مرغوب ترین

محلول محافظ رادیاتور شوفاژاز انواع کیسه‌‌های نگهداری صیفی جات است که می‌تواند انواع فلفل را به خوبی نگهداری کند و باعث ماندگاری بالای آن‌ها شود. اینگونه محصولات از مهمترین مواردی هستند که باعث رونق صادرات شده‌اند.

فلفل‌ها از مهمترین نوع صیفی‌جات می‌باشند که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارند.

همه قبایل و کشورها در دنیا از فلفل استفاده‌های زیادی می‌کنند.

علاوه بر داشتن انواع ویتامین، فلفل‌ها سرشار از ویتامین ‌C هستند.

جدا از همه این بحث‌ها، فلفل‌ها به عنوان رایج‌ترین و اصلی‌ترین موادی هستند که در تهیه مواد غذایی تند به کار می‌روند.

به همین دلیل صادرات این محصول نیز به طور گسترده صورت می‌گیرد.

فلفل‌ها انواع مختلفی دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

به دلیل استفاده زیاد و کاربردی از فلفل؛ صادرات و واردات این محصول دربسیاری از کشورها از جمله ایران صورت می‌گیرد.

از طرفی در بعضی از شهرهای ایران این محصول به وفور تولید می‌شود و در بعضی دیگر خیر.

به همین دلیل دانشمندان کیسه‌هایی طراحی کرده‌اند که از تکنولوژی نانو حمایت می‌کنند.

این کیسه‌ها با قابلیت منحصربه‌فرد خود مانع از فاسد شدن فلفل‌ها در زمانی کوتاه می‌شوند. علاوه بر محلول محافظ رادیاتور شوفاژ، قرص نانو نگهدارنده نیز استفاده می گردد.

به همین دلیل جابه‌جایی این محصولات راحت‌تر صورت می‌گیرد.

همچنین این کیسه‌ها قابلیتی دارند که باعث می‌شوند پس از نهایت سه سال در طبیعت تجزیه شوند.

 

عرضه‌کننده مستقیم محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

عرضه‌کننده مستقیم محلول محافظ رادیاتور شوفاژ،  باید توجه داشته باشد که نوع مرغوب این کیسه‌های نانو فلفل را به دست مشتری برساند تا مانع از تخریب محصولات و تولیدات فرد شود.

عرضه‌کنندگان مستقیم، فروشندگانی هستند که محصولات را به طور مستقیم از مراکز تولید به دست مشتری می‌‌رسانند.

عرضه‌کنندگان مستقیم این امکان را به شما می‌دهند تا محصول مورد نظر خود را از واسطه‌گرها خریداری نکنید.

به همین دلیل قیمت محصولات آن‌ها پایین‌تر از حد معمول است.

 

قیمت محلول محافظ رادیاتور شوفاژ| فروش فوری مستقیم

قیمت محلول محافظ رادیاتور شوفاژمخصوص بسته بندی برای صادرات با توجه به نوع و چاپ محصول مشخص می گردد. فروش فوری مستقیم این محصول با قیمت های مناسبی به صورت عمده درحال انجام است.

ایران از جمله کشور هایی است که در زمینه تولید و صادرات میوه ها و سبزیجات رتبه خوبی دارد و با تولید کیسه های نانو برای بسته بندی، این صادرات افزایش نیز داشته است.

کرفس با توجه به خواص بالایی که دارد؛ کشور های بسیاری خریدار آن هستند.

کرفس از سبزیجاتی به شمار می رود که ماندگاری و نگهداری آن بدون کیسه های مخصوص، بسیار پایین است و نمی توان به صورت گسترده صادرات آن را به کشور های مختلف انجام داد.

اما امروزه با تولید محلول محافظ رادیاتور شوفاژ  و کیسه آنتی باکتریال کرفس با بهترین کیفیت، این امکان برای صادرات به کشور های مختلف فراهم شده است.

شما با خرید این محصول از شرکتی معتبر، می توانید صادراتی مطمئن داشته باشید. برای استعلام قیمت محلول محافظ رادیاتور شوفاژبا کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

قیمت محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

همانطور که می دانید فروشنده های مختلف کیسه های نانو، به دنبال شرکتی هستند که محصول را بدون واسطه و مستقیم خریداری کنند. اما این مراکز را از کجا می توان یافت؟

امروزه شرکت های مختلف فروشنده کیسه های نانو، علاوه بر فروش به صورت سنتی، سایت هایی را نیز راه اندازی کرده اند و به صورت اینترنتی و آنلاین محصولات خود را عرضه می کنند.

این مراکز با توجه به اینکه سریعتر در دسترس هستند؛ بدون شک محصول را سریعتر ارسال می کنند.

با این مجموعه جهت خرید مقاوم ترین کیسه های نانو کرفس، در ارتباط باشید.

 

قیمت محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

کیسه های نانو و یا آنتی باکتریال، که در بسته بندی و نگهداری تمامی میوه و سبزیجات، برای ارسال در مسافت های طولانی بسیار کاربردی هستند؛ توسط این شرکت با قیمت عالی در سراسر کشور عرضه می گردد.

اما باکیفیت ترین نوع این کیسه ها تنها توسط فروشنده های معتبر و مطمئن در کشور انجام می گیرد. قیمت محلول محافظ رادیاتور شوفاژبا توجه به نوع و کیفیت کیسه و همچنین تعداد رنگ یرای چاپ لوگو سفارشی و پیش تولید شرکت مشخص می گردد.

این سایت با عرضه مسقیم و فوری توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند.

برای همکاری با ما، با مدیر فروش ارتباط بگیرید.

 

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ| خرید آنلاین

محلول محافظ رادیاتور شوفاژبه صورت اینترنتی آماده فروش و عرضه به مشتریان از طریق سایت های آنلاین بوده است و شما می توانید با قیمت ارزانتر نسبت به خرید آن اقدام کنید.

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ، نمونه ای دیگر از انواع کیسه آنتی باکتریال بوده است که دارای مصارف گوناگون می باشد. این کیسه ها بسیار مرغوب و باکیفیت هستند و به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریال بیش ترین میزان فروش را در بازار به خود اختصاص می دهند.

 

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

یکی از محصولات و میوه هایی که بیش ترین میزان مصرف را در کشور دارد، انگور می باشد. البته برای حفظ و نگهداری این میوه باید تمام سعی را کرد تا میوه به مدت طولانی تازه بماند. یکی از راه های نگهداری میوه انگور، از محلول محافظ رادیاتور شوفاژبوده است و محصول دیگری که برای نگهداری انگور مورد استفاده قرار می گیرد سولفورپد نگهدارنده انگور است.

محلول محافظ رادیاتور شوفاژخود دارای ویژگی های منحصر به فردی است که عبارت اند از:

    تولید شده در سایز های مختلف

    تولید شده در رنگبندی متنوع

    ساخت شده از ذرات نانو

    محکم و کاملاً مقاوم

    دارای قیمت مناسب

    دارای خاصیت آنتی باکتریال

    افزایش دهنده عمر انگور

 

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ، نمونه ای منحصر به فرد از انواع کیسه آنتی باکتریال است که دارای استحکام بالایی می باشد و از قیمت بسیار مناسب نیز برخوردار بوده است. خرید محلول محافظ رادیاتور شوفاژبه دو صورت انجام می شود که عبارت اند از:

خرید اینترنتی خود دارای مزیت های فراوانی می باشد و البته شما می توانید نسبت به خرید عمده این محصول از طریق سایت های مجازی اقدام کنید.

 

محلول محافظ رادیاتور شوفاژ

محلول محافظ رادیاتور شوفاژنسبت به کیسه های معمولی دارای قیمت بیشتری است و اما کیفیت این محصول موجب شده است تا خریداران این کیسه روز به روز بیشتر شوند.

قیمت کیسه آنتی باکتریال میوه انگور بسته به سایز و نوع کیسه متفاوت بوده است و اما شما می توانید به صورت آنلاین از قیمت این محصول اطلاع یابید، فقط کافی است با مشاورین واحد فروش سایت های مرتبط در تماس باشید.

 

Contact the sales manager

 

عمده فروشی مثبت بازار

 

msoofi بازدید : 51 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

قیمت محلول رسوب گیر پکیج یا مایع ضد رسوب و محافظ رادیاتور و یا پروتکتور شوفاژ

Contact the sales manager

تولید کننده انواع محلول ضد هواگیری رادیاتور

واحد های تولید کننده انواع محلول ضد هواگیری رادیاتور در ایران با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه، این محصول پر کاربرد را با کیفیت بی نظیر تولید می‌کنند. این مراکز و واحدهای تولیدی مجهز به جدیدترین فناوری هستند و با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی و تکیه بر توان متخصصان و مهندسان مجرب، انواع مختلف کیسه های نانو را با درجه کیفی عالی تولید و با نرخ ارزان وارد بازار می‌نمایند.

 

تولید کننده انواع محلول ضد هواگیری رادیاتور

کیسه های پلاستیکی از جمله ملزومات پرکاربردی هستند که در سال‌های اخیر و با استفاده از فناوری نانو تولید می‌شود. کیسه‌های پلاستیکی دارای تجزیه پذیری بسیار سریعتری نسبت به انواع دیگر کیسه های پلاستیکی هستند.

اما نحوه تولید محلول ضد هواگیری رادیاتورچگونه است و این محصولات چگونه تولید می‌شوند؟ در روند تولید انواع کیسه های نانو مهمترین متریال مورد استفاده نانو ذرات هستند. شرکت های تولید کننده کیسه های نانو با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو این محصول را با استفاده از بهترین تجهیزات صنعتی تولید می‌کنند.

تکنولوژی نانو نوین‌ترین تکنولوژی در حوزه تولید انواع ترکیبات از جمله کیسه های پلاستیکی است. این کیسه ها دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی هستند و بر خلاف کیسه های تولید شده از پلیمر، قابلیت استفاده های مکرر را دارند و به همین دلیل علاوه بر کاهش نیاز به کیسه، موجب حمایت بیشتر از محیط زیست می شود .

از آنجا که تولید انواع کیسه های نانو با استفاده از پلی اتیلن انجام می‌شود موجب کاهش استفاده از مواد پلیمری در تولید این محصول می گردد و موجب می شود از آلودگی زیست محیطی نیز کاسته شود.لازم به ذکر است که کیسه های تولید شده با فناوری نانو به عنوان زیست تخریب پذیر شناخته می‌شود. به این معنا که پس از طی یک تا سه سال در طبیعت تجزیه می‌شود. همچنین این کیسه ها دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند و به عنوان بهترین کیسه‌ها در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

فروش ویژه محلول ضد هواگیری رادیاتور

فروش کیسه نانو، با کیفیت بالا توسط مراکز مختلفی مانند نمایندگی های برندهای تولیدکننده و همچنین مرکز عرضه و فروش الکترونیکی محصول صورت می‌پذیرد. مراکز عرضه مستقیم و آنلاین به عنوان یکی از بهترین مراکز برای خرید عمده و جزئی انواع محلول ضد هواگیری رادیاتورشناخته می‌شوند.

این مراکز دارای ارتباط بدون واسطه با واحدهای تولیدکننده این محصول در کشور هستند و ضمن ارائه محصولی با کیفیت، به دلیل عدم وجود واسطه در فرآیند تجارت این محصول، محلول ضد هواگیری رادیاتوررا با قیمت اقتصادی و بسیار مقرون به صرفه عرضه می‌نمایند.

خریداران عمده مانند مراکز درمانی و بیمارستان، میادین میوه و تره بار و همچنین فروشگاه‌های زنجیره ای می‌توانند برای تامین نیاز خود با قیمت مناسب از طریق مراکز عرضه و فروش اینترنتی اقدام نمایید.

 

فروشنده بهترین محلول ضد هواگیری رادیاتور

فروشنده بهترین محلول ضد هواگیری رادیاتور در واقع شرکت ها و موسسات می باشند که پس از تولید این کالا اقدام به فروش آن به صورت مستقیم و با حذف واسطه نموده اند، بیشتر این مراکز تولیدی در واقع شرکت های دانش بنیان می باشند که پس از تولید علاوه بر توزیع مستقیم به واسطه نمایندگی های مجاز فروش خود نیز این کالا را به خریداران ارائه می دهند. وب سایت های اینترنتی فعال در این زمینه نیز از فروشندگان مجازی این محصول به حساب می آیند.

What is the most efficient heating system? Home Heating Efficiency

فروشنده بهترین محلول ضد هواگیری رادیاتور

کیسه آنتی با متریال از جمله محصولات کاربردی محسوب می شود که قابلیت کاربرد فراوان را در زندگی روز مره امروزی را دارا می باشد، این محصول که از اکسید های نانو ذرات به دست می آید دارای خاصیت ضد باکتریایی قوی و ضد میکروبی می باشد،  این محصول به دلیل خواص و ویژگی های منحصر به فردی که دارد دارای دامنه وسیع کاربری می باشد به همین دلیل با توجه به نوع کاربری این کالا دارای انواع مختلفی می باشد این تنوع مربوط به اندازه های مختلف و سایز بندی این محصول، رنگ بندی وسیعی و هم چنین دارای ضخامت های متفاوتی می باشد.

سایز بندی مختلف این کالا در واقع با توجه به نوع محصولی که قرار است در این کیسه بسته بندی شود بستگی دارد و متناسب با نوع محصول سایز استاندارد آن را انتخاب می کنند، با توجه به سلیقه مشتری و چشم نواز بودن بسته بندی تولید کنندگان رنگ بندی و هم چنین طرح های مختلف این کالا را به بازار عرضه می کنند. ضخامت های مختلف این کیسه ها دارای آستانه تحمل متفاوتی می باشند و با توجه به وزن کالا و یا صیفی جاتی که قرار است از این کیسه ها به عنوان پوشش بر روی آن استفاده شود ضخامت های مختلفی از این محصول آنتی باکتریال را انتخاب می کنند.

 

خرید عمده محلول ضد هواگیری رادیاتور

خرید کیسه آنتی باکتریال به صورت عمده برای بسته بندی تک محصول می بایست به صورت مستقیم از مراکز تولیدی این کالا صورت بگیرد زیرا با حذف واسطه از تحمیل بسیاری از هزینه های اضافی بر روی دوش خریدار جلوگیری می شود.

شرکت های تولیدی برای فروش بیشتر و عنده کالاهای خود اقدام به عرضه این کالا از طریق نمایندگی های مجاز خود در اقصی نقاط ایران نموده اند و از این طریق نیز محلول ضد هواگیری رادیاتور را عرضه می کنند.

البته وب سایت های معتبر این شرکت ها نیز از دیگر مکان های عرضه این محصول به صورت غیر حضوری و اینترنتی بوده و از در دسترس ترین فروشندگان این محصول می باشند.

 

بازار خرید محلول ضد هواگیری رادیاتور

محلول ضد هواگیری رادیاتور از جمله محصولاتی است که به تازگی وارد بازار شده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این کیسه کاربردهای ویژه‌ای دارد که در صادرات و حتی خرید و فروش های داخلی هم استفاده بسیاری از آن می‌شود. به دلیل آنتی باکتریال و ضدعفونی بودن مشتریان زیادی را پیدا کرده است. این کیسه حفاظت بسیار بالایی داشته و مواد خوراکی تازه شما را با طراوت نگه می دارد.

 

بازار خرید محلول ضد هواگیری رادیاتور

مزایای انواع محلول ضد هواگیری رادیاتور امروزه صادرات سبزیجات و صیفی جات مانند کرفس و کاهو به شدت در کشور ما رونق یافته است، اما در این بین اگر این صادرات با اصول و روش های مناسب صورت نگیرد، باعث می‌شود تا سبزی ها و صیفی جات تازگی خود را از دست داده و بازار صادرات به شدت کساد شود.

در نتیجه مدت طولانی اندیشه و تلاش مجموعه ما  توانسته به راهکاری مفید و کاربردی دست پیدا کند. این کیسه ها با استفاده از فناوری نانو توانسته اند تا صادرات کشور را به قدر کافی افزایش دهند و به آن رونق بخشند.

اساس کار این کیسه های نانو این است که با وجود استفاده از فناوری نانو، توانسته اند تا زباله های پلاستیکی را در طبیعت کاهش دهند و دشمن طبیعت را در طبیعت کمتر کنند. همچنین با استفاده از این کیسه ها صادرات به شدت آسان شده است؛ زیرا به دلیل این که این کیسه ها کاملاً بسته می شوند و مواد اضافه و آلوده به آن ها راه پیدا نمی کنند، سبزیجات، کاهو ها و انواع صیفی جات در آن تازه مانده و طراوت خود را حفظ می‌کنند؛ در نتیجه می‌توان آن ها را به مدت طولانی‌تری نگه داشت و حتی به مسافت های دور نیز ارسال کرد. همین امر سبب شده تا کسانی که به فکر صادرات محصولات خوراکی خود می‌افتند، از این کیسه های نانو استفاده کنند.

Energy-saving heating system Pellet boiler heating

مرکز فروش محلول ضد هواگیری رادیاتور

مرکز فروش محلول ضد هواگیری رادیاتور مجموعه ما در راستای تولید و فروش محلول ضد هواگیری رادیاتورفعالیت می کند تا بتواند خدمتی موثر به بشر عرضه کند.مجموعه ما در تمامی مراحل تولید انواع محلول ضد هواگیری رادیاتوراصول را رعایت کرده و با استفاده از کارشناسان و ناظرانی مجرب، تمامی مراحل کیفیت کار را سنجیده تا محصول مرغوب را به دست مشتریان عزیز برساند.

این مجموعه با به کارگیری روش های نوین، مانند روش های فناوری نانو توانسته است تا تغییری در محصولات قبلی ایجاد کرده و محصول جدید را تولید کند که هم کیفیت بیشتر و هم کاربرد بهتری داشته باشد. شما هم اگر به فکر از صادرات محصولات خود هستید و یا حتی به عنوان استفاده روزمره نیاز به استفاده از پاکت های مختلف دارید، می‌توانید به ما اعتماد کرده و محلول ضد هواگیری رادیاتور را از مجموعه ما خریداری کنید.

 

قیمت خرید محلول ضد هواگیری رادیاتورصادراتی

کیسه های نانو صادراتی، کیسه هایی آنتی باکتریال هستند که از مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تری نگهداری کرده و دوستدار طبیعت بوده و بعد از مصرف به سرعت به چرخه ی طبیعت برمی گردند و به همین علت به هیچ عنوان آلوده کننده محیط زیست محسوب نمی شوند. محلول ضد هواگیری رادیاتورصادراتی با دارای خصوصیات ویژه و بارزی که دارند دارای قیمتی بسیار منصفانه و متعادلی هستند.

 

قیمت خرید محلول ضد هواگیری رادیاتورصادراتی

نحوه خرید محلول ضد هواگیری رادیاتورصادراتی تولید کننده انواع محلول ضد هواگیری رادیاتورصادراتی را برای بسته بندی کردن انواع سبزیجات و صیفی جات به صورت تک دانه و یا کیسه های بزرگتر تولید کرده تا تمام مصرف کنندگان این کالا بتوانند با خاطری آسوده اجناس خود را در آن بسته بندی کرده و از سالم تحویل شدن اجناس خود کمال آسایش را داشته باشند.

برای تهیه و خرید این کالای اساسی برای صادرات مصرف کننده می تواند به صورت مستقیم به مراکز فروش سری زده و از انواع این محصول تهیه کند ولی می دانیم که برای صادرات کالا نیاز به مقدار انبوه یا عمده محلول ضد هواگیری رادیاتورخواهیم داشت چرا که در صادرات می دانیم کالا در زمانی طولانی باید در بسته بندی باشد و هم اینکه در این نوع جابجایی محصولات به صورت تکی و جدا از هم بسته بندی می شوند تا لطمه ای به آن وارد نشود پس بهتر است مسئول خرید شرکت صادر کننده کالا به صورت مستقیم و یا بدون واسطه این کالا را از خود تولید کننده خریداری کند به این ترتیب دست واسطه کوتاه شده و با خرید عمده توانسته است از قیمت واقعی و نازل این کالا در تعداد بالا استفاده کند.

فروش محلول ضد هواگیری رادیاتوردر ابعاد و اندازه های مختلف برای بسته بندی اکثر کالا های صادراتی نظیر بادمجان و کرفس و کاهو انجام شده تا این محصولات بسیار آسیب پذیر با سلامت و با حفظ تازگی اولیه به کشور های مقصد ارسال شود.

급탕탱크에서의 펌프 운전관계

فروش ویژه محلول ضد هواگیری رادیاتورصادراتی

فروش ویژه محلول ضد هواگیری رادیاتورصادراتی تولید کننده انواع محلول ضد هواگیری رادیاتوررا در تمام مراکز توزیع پخش کرده تا مصرف کننده بتواند از انواع این محصول کاربردی استفاده کند. تولید کننده محلول ضد هواگیری رادیاتورصادراتی، سایتی در اینترنت تعبیه و راه اندازی کرده و در آن انواع کیسه ناتو را جهت آگاهی بخشی به تمام مصرف کنندگان ارائه کرده و دیگر کافی است مشتری با جستجویی اجمالی در اینترنت از انواع این کالا مطلع شده و در صورت نیاز به تهیه آن بپردازد.

و اما امتیاز ویژه ای که تولید کننده به تمام مصرف کنندگان داده این است که امکان خرید بی واسطه را با کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها فراهم کرده تا شخص مصرف کننده بتواند از خود کارخانه دار نیازمندی اش را تهیه کند همینطور خرید عمده را فراهم آورده است تا با خرید کلی مشتری بتواند از قیمت واقعی و نازلتر محصول سود کافی ببرد.

 

سفارش بهترین محلول ضد هواگیری رادیاتور

سفارش بهترین محلول ضد هواگیری رادیاتور می بایست به صورت مستقیم و از طریق تولیدکنندگان این کالا انجام شود با ثبت سفارش از این مراکز می توان از تخفیفات ویژه در هنگام خرید بهره شد، البته از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش این تولیدی ها نیز می توان سفارش بهترین محلول ضد هواگیری رادیاتور را انجام داد البته وب سایت های اینترنتی مجاز در این زمینه نیز به صورت غیر مستقیم و اینترنتی اقدام به ارائه سفارش می کنند.

 

سفارش بهترین محلول ضد هواگیری رادیاتور

پخش عمده کیسه آنتی باکتریال اصل بادمجان از طریق مراکز و تولیدی های این کالا انجام می شود قیمت کیسه آنتی باکتریال در صورت خرید از این عمده فروشی ها مشمول تخفیفات ویژه خواهد شد، این عمده فروشی ها محلول ضد هواگیری رادیاتور را از طریق شرکت های تولید کننده این محصول تهیه نموده و با احداث نمایندگی و دفاتر فروش در اقصی نقاط ایران اقدام به فروش عمده این کالا می کنند. البته این مراکز جهت دسترسی همه خریداران به این محصولات و جهت فروش بیشتر و گسترده تر محصولات خود پخش عمده کیسه های آنتی باکتریال را از طریق وب سایت اینترنتی معتبر خود و هم چنین از طریق فروشگاه های آنلاین در این زمینه فروش محصولات خود را انجام می دهند و خریداران می توانند به صورت اینترنتی نوع محصول مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش داده و با احتساب هزینه محصول و هزینه های حمل و نقل کالای مورد نظر را از طریق باربری های شرکت ها در شهر محل سکونت خود تحویل بگیرند.

این مراکز از در دسترس ترین پخش کننده های این محصول به شمار می آیند، البته مدیران فروش مجموعه های تولیدی این کیسه ها برای فروش بیش تر محصولات خود از طریق بازاریابان خود پخش عمده این کالا را در بین خریداران انجام می دهند خریداران این محصول عمدتا کشاورزان و باغداران و هم چنین چادر کنندگان سبزی و صیفی جات به خارج از کشور می باشند.

به دلیل استفاده فراوان از این محصول موجب شده است که توزیع کنندگان تجهیزات کشاورزی و باغی نیز پخش عمده محلول ضد هواگیری رادیاتور را انجام دهند، جهاد کشاورزی جهت افزایش بهره وری و جلوگیری از فساد و هدر روی محصولات باغی نیز پخش عمده این کالا را در بین خریداران انجام می دهند، برندهای فعال در این زمینه و شرکت های دانش بنیان فعال در این زمینه از طریق تماس های تلفنی مشتریان نیز پخش عمده و گسترده این محصول را انجام می دهند.

به دلیل دسترسی راحت به این کالا موجب شده است که خریداران به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و خرید عمده این محصول را انجام می دهند.

 

 

Contact the sales manager

 

عمده فروشی مثبت بازار

 

msoofi بازدید : 70 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

قیمت محلول رسوب گیر پکیج یا مایع ضد رسوب و محافظ رادیاتور و یا پروتکتور شوفاژ

Contact the sales manager

قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور بازار اصفهان

فروشندگان فعّال و بسیار پرتلاش در بازار قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور اصفهان به دلیل حضور شرکت های تراز اول تولید کننده در این شهرهای صنعتی استفاده بالایی را در این عرصه ها دارند.

در بین محصولات پرفروش صنعت ایران بی شک قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور مرغوب صنعتی و کاربردی در کشورمان بهترین فرصت برای تولید می باشد، بی شک فروشندگان قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور با تصمیم گیری هایی درست و هدفمند در این بین خیلی می توانند به رونق و بهبود کسب و کارهایمان کمک داشته باشد.

برای خرید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در شهرهای صنعتی و بزرگ مثل اصفهان خواهند توانست بهترین گزینه برایمان باشند، این شرایط به رونق این عرصه های کاربردی و ویژه بیشتر کمک را خواهد داشت، شرایط فعلی تولید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشور به گونه ای است که می توانیم عمده ترین خرید را انجام بدهیم.

Types of heating systems Royalty Free Vector Image

طریقه ی ساخت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در خانه چیست؟

انواع متنوع کاربرد قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور چیست؟ آیا از طریقه ی ساخت و تولید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در خانه آگاهی دارید یا برای درست کردن آن دچار مشکلاتی می شوید؟

حدود ۲۰۰ سال پس از میلاد مسیح مردمان آن دوره بدلیل کمبود آب و خشکسالی به تقطیر آب دریا روی آوردن و از آن برای نوشیدن استفاده می کردند، این موضوع نشان دهنده پیشسنه بلندی است که این محصولات داشته اند، امروزه با رشد صنعت و بهبود شرایط در کشورهای صنعتی مسیرهای متعدّد و کاربردی بسیار ویژه ای را می توانیم مشاهده کنیم که هرچه بتوانیم تولیداتی عالی را در این بین لحاظ کنیم امکان رشد بالاتر می رود.

بازارهای صنایع شیمیایی و تولید کنندگان در این عرصه ها یکی از بهترین گزینه هایی که در پیش روی متقاضیان ایجاد شده است یکی از پرفروش ترین محصولاتی که دارد بی شک انواع قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور است و می تواند به بهترین ها ما را نزدیک کند و سود را رقم بزنیم.

 

روش های تولید انبوه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

برای تهیه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در خانه کم هزینه ترین و آسان ترین روش این است که ظرف حاوی آب را بر روی حرارت گذاشته تا شروع به جوشیدن کند، بخار حاصل از جوشیدن آن را توسط شلنگ یا لوله به ظرف دیگر انتقال داده و این بخار را سرد می کنیم تا به مایع تبدیل گردد. مایع حاصل از سرد شدن بخار آب معمولی قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور می نامند که بری نوشیدن می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود.

 

ساخت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

انواع متنوعی از کاربردهایی که این محصولات دارند به رونق اقتصادی خیلی می تواند کمک داشته باشد، ساخت دستگاه های بزرگ و تخصّصی در این بین می تواند بهبود شرایط اقتصادمان را ایجاد کند، تولید انبوه و سرمایّه گذاری بلند مدّت لازم است که بهبود صنعتمان ایجاد شود و رشدی که انتظارش را داریم به بازارمان رونق ببخشد.

 

فروش مستقیم قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

زمانی که یک فروشنده بتواند قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور مرغوب با خلوص بالا را به مشتریانش ارائه بدهد بی شک باید فروش مستقیم را در نظر بگیرد، زمانی که همه ی شرایط به خوبی رعایت شود بازاری عالی را در این بین می شود ایجاد کرد، به عنوان یک خریدار نیز باید بدانیم که چه موقع می توانیم در بازارهای متمایزی که در پیش رویمان قرار می گیرند تهیه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور را انجام بدهیم تا به جایگاه خوبی برسیم.

 

مرکز عرضه انواع قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور درجه یک تهران

مرکز عرضه انواع قیمت محلول ضد رسوب رادیاتوردرجه یک در بازارهای زیادی می تواند نتایج عالی را به همراه داشته باشد، نقش مهم تولید کنندگان در تهران به واسطه مصرف بالای این مواد اولیه نیز می تواند بسیار پررنگ تر باشد.

یکی از محصولات پرفروش بازار ایران انواع قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور می باشد که نقش مهمی در کسب و کارهای ما خواهد داشت، این ویژگی های خوب و بسیار ارزشمند در سال های گذشته یکی از موقعیّت های خوب و پرسودمان بوده اند که بی شک سرمایّه گذاری هدفمند در تولید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور خیلی به رشدمان کمک شایانی خواهد کرد.

مرکزهایی که در تهران ارائه این محصولات را بر عهده دارند یکی از مهم ترین نقش های صنعت را بر عهده دارند، به دلیل حجم مصرف بالایی که اینگونه عرصه ها دارند خیلی می شود عالی در اقتصاد پیشرفت کرد و به بهترین ها نزدیک شد، بی شک اینگونه شرایط اقتصادی ویژه را به همراه دارد و ما می توانیم تولیداتی متمایز را کسب کنیم، لذا بایستی از مرکز عرضه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور کمک بگیریم.

 

بازارهای فروشنده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در ایران

با توجّه به اینکه حجم معاملات در این عرصه ها بالا است می شود با معاملاتی عالی در مسیر پیشرفت قدم برداشت و به رشدی ویژه نزدیک شد، بی شک این شرایط به رونق بازارمان کاملاً کمک خواهد کرد که بایستی بدانیم فروشنده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در چه سطحی می تواند در ایران رشدمان را به همراه آورد و به موقعیّت هایی خوب نزدیکمان کند.

 

عرضه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

بر این اساس خریداران قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور با برقراری ارتباطی مستقیم و کم واسطه با شرکت های تولید کننده در این عرصه ها می توانند به پیشرفت خوبی خود را برسانند، اینگونه امکان افزایش رونق صنعتی و کسب فرصت های عالی در بازار بسیار محتمل تر می گردد.

The How-to's of a Heating System Part 1- Hot Water Heating Systems - Mr  Plumber

بازرگانی خرید عمده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور تصفیه شده

بازرگانی هایی که خرید عمده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور تصفیه شده را برایمان مقدور خواهند کرد نقش مهمی در پیشرفت و رونق بازارمان دارند که بایستی بدانیم از اینگونه عرصه ها چگونه سود مد نظرمان را کسب کنیم.

در دسته بندی محصولاتی که فروش خوبی را برایمان دارند بی شک بازارهای صنعتی ایران را می توانیم گزینه ای خوب برای سرمایّه گذاری ها بدانیم بر این اساس با توجّه به حجم بالایی که معاملات انجام گرفته دراین حوزه ها دارند بایستی بدانیم که چگونه و بر اساس چه برنامه ریزی ای سعی کنیم که رونق بازارمان را به بهترین شکل ممکن رقم بزنیم، تلاشی هدفمند و مناسب در سال های گذشته بی شک بازار ویژه ای را برایمان می تواند حاصل کند.

بازارهایی که امروزه به محصولی همچون قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور تقطیر شده و عالی نیاز دارند متعدّد می باشند، زمانی که بدانیم از این شرایط چگونه بهره ببریم احتمال موفّقیّت ما نیز بالاتر خواهد رفت، برای تولید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور روش های متعدّدی وجود دارد که بی شک برای این منظور دستگاه های پیشرفته یکی از گزینه های خوبی هستند که خلوص قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور بالایی ارائه می دهند.

 

عرضه کنندگان قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشور

شرکت هایی که می توانند عرضه کنندگانی خوب و مفید برای کشور باشند نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی دارند، ایران به عنوان یکی از پرفروش ترین گزینه هایی که دارد می تواند ارائه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور تصفیه شده را خیلی خوب و عالی انجام بدهد که بی شک بایستی از این شرایط استفاده ببریم تا رشدی که می خواهیم را کسب کنیم، این ویژگی های مثبت خیلی به دستیابی اهدافمان در رشد صنعت نیز کمک دارد.

بازارهایی که می توانند خرید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور را برای شرکت های متقاضی هموار نمایند نقش مهمی در پیشبرد و ایجاد فرصت هایی عالی دارند که با برنامه ریزی می توانیم به همه خواسته هایمان برسیم.

 

 فروشنده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور صنعتی شیراز

کارخانه فروشنده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور صنعتی در شیراز با ارائه مستقیم و کم واسطه در صنایع می تواند رشد خوبی را برایمان رقم بزند که بی شک بایستی قدر اینگونه حوزه های پرکاربرد را بدانیم.

دردسته بندی محصولات پرفروش ایران یکی از بهترین گزینه هایی که دارد و ما می توانیم به خوبی از آن سود را بدست آوریم بی شک انواع محصولات و صنایعی می باشد که حجم مصرف بالایی که داریند به سود صنعت است و ما می توانیم پیشرفت مد نظرمان را حاصل کنیم و افزایش قدرت بازارمان رقم بخورد، قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور یکی از پرفروش ترین محصولات در هر کارخانه ای می باشد.

در شیراز به واسطه حضور شرکت های تولید کننده متعدّد نقش مهمی که فروشنده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور دارد پررنگ تر خواهد شد، این شرایط زمینه هایی را نیاز دارد تا بتوانیم محصولی با خلوص بالا را در مسیرهای صنعتی استفاده نماییم و در ضمن با خریدی کم واسطه رشد مناسبی را کسب کنیم و به اهدافمان در صنایع دست پیدا نماییم.

 

مرکز توزیع مستقیم قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور ایران

با توجّه به اینکه در ایران موقعیّت های تولید عمده در صنایع زیادی ایجاد شده است این فرصت را اکنون داریم تا با دستگاه های تولید کننده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور جدید محصولی را با خلوص بالاتر روانه بازار این دسته محصولات نماییم، اگر بدانیم از چنین بازارهایی چگونه حداکثر بهره را ببریم بی شک سود بردن برایمان کار راحتی خواهد بود.

 

فروشنده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

شرکت هایی که خرید و فروش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور را انجام می دهند نقش بسیار پررنگی در صنایع دارند که با رعایت اصولی و هدفمند این عرصه ها کشورمان خواهد توانست رشد مد نظرش را کسب کند و بهبود شرایط را برایمان رقم بزند، این موضوع با توجّه مناسب داشتن به صنایع مهم ایران می تواند محقّق گردد.

 

Contact the sales manager

 

عمده فروشی مثبت بازار

 

msoofi بازدید : 43 یکشنبه 04 آبان 1399 نظرات (0)

آسانسور خودرو بر جایگزین رمپ‌های پر دردسر در ساختمان‌ها هستند و قابلیت این را دارند که خودروها را بین طبقات به صورت عمودی جابجا کنند.

آسانسور خودرو بر امروزه در ساختمان‌های که شیب رمپ خیلی تند دارند و خودروهای شاسی‌بلند در آنها گیر می‌کنند و یا امکان تعریف رمپ در ساختمان به دلیل سطح اشغال بالا وجود ندارد، یا برای انتقال مستقیم خودرو در انبارها می‌توانند راه حل خوبی باشد.

آسانسور خودرو بر می‌توانند به تنهایی یا در کنار پارکینگ مکانیزه در تامین پارکینگ بیشتر برای ساختمان شما راهگشا باشند.

 آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

لیست قیمت آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

یکی از سیاست‌های صادقانه پلاس پارکینگ در زمینه‌ پارکینگ مکانیزه و یا بالابر خودرو  این است که، یک حدود قیمت از محصولات بالابر خودرو و یا پارکینگ مکانیزه را در سایت‌ https://plus-parking.com درج می‌کند.

اما همانطور که خودتان می‌دانید متاسفانه در کشور ما قیمت‌ها پایداری چندانی ندارد و مدام دست‌خوش تغییر هستند.

در بحث پارکینگ مکانیزه و بالابر خودرو، قیمت فولاد و البته دلار تاثیر قدرتمندی دارد و تغییر هر کدام از پارارمترهای فوق می‌تواند در حدود این قیمت تاثیر داشته باشد.

به همین دلیل در صورتی که نیاز به یک بالابر خودرو یا آسانسور خودروبر و یا پارکینگ مکانیزه دارید حتما با شماره 09120536138 سعید فرجی تماس حاصل فرمایید تا کارشناس ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

قیمت‌های ذیل  در تاریخ 1399/8/1 قید گردیده است. و هیچ ضمانتی بابت تامین با قیمت‌های ذیل در زمان درخواست مشتریان عزیز به دلیل نوسانات رایج در کشورمان ایران وجود ندارد.

لیست قیمت انواع آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

*قیمت‌های فوق فقط مربوط به خرید خود دستگاه می‌باشد. و تحویل درب کارخانه است. دستمزد نصب، حمل و جرثقیل  برحسب شهر و شرایط محل نصب جداگانه محاسبه می‌گردد.

**امکان آموزش نصب به شرکت‌های نصاب آسانسور مورد اعتماد خودتان در محل کارخانه و به صورت رایگان نیز وجود دارد. شرکت پلاس پارکینگ امکان ارائه آسانسورهای خودروبر با محل نصب جک وسط و یا جک بقل که معمولا برای ارتفاع های بیش از 4.5 متر استفاده می‌شوند، را هم دارد.

که در این موارد برحسب اطلاعات دریافتی از مشتری مانند کورس جابجایی، ظرفیت حمل، دارای کابین یا بدون کابین، سختی نصب، تعداد ایستگاه‌های توقف و... استعلام قیمت تقدیم مشتری می‌گردد.

آسانسور خودرو بر بر اساس موارد زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  1. کورس حرکتی
  2. نوع و محل نصب جک
  3. ظرفیت تحمل بار
  4. با کابین یا بدون کابین
  5. شرکت سازنده

مشاوره و راهنمایی در انتخاب آسانسور خودروبر پارکینگ

کارشناسان پلاس پارکینگ با توجه با ارتباط مستقیم با مشتریان و  تولید کنندگان و بررسی فنی شرایط نصب در پروژها یکی از این چهار مدل آسانسور خودرو بر را به شما مشتریان عزیز معرفی می‌کند.

سعی ما این است که مشاوری صادق و صبور برای شما مشتریان عزیز باشیم. همین حالا برای مشاوره خرید انواع پارکینگ طبقاتی مکانیزه و آسانسور ماشین با ما تماس گیرد.

09120536138 سعید فرجی

انواع مدل آسانسور خودرو بر یا بالابر ماشین

  • آسانسور خودروبر مدل D

این آسانسور خودرو بر از یک صفحه متحرک و دو ستون تشکیل شده است. این مدل ساده‌ترین نوع و البته ارزان‌ترین  بالابر خودرو می‌باشد که می‌تواند در برخی پروژه‌ها راه‌گشای خوبی باشد.

البته باید یادآور شویم که مدل خودرو بر در واقع یک مدل پارکینگ مکانیزه است ولی می‌توان برای آن کاربری آسانسور هم در نظر گرفت ولی سطح استاندارد پایینی دارد.

البته با اضافه کردن برخی ابزارآلات مکانیکی می‌توان ایمنی آن را افزایش داد و یا حتی در مکان‌هایی آنها را نصب کرد که تردد افراد در زیر آن انجام شود.

آسانسور خودروبر مدل D

ابعاد آسانسور خودروبر نوع D

ابعاد آسانسور خودروبر نوع D

مشخصات فنی بالابر خودرو (آسانسور خودرو بر) نوع D

مشخصات فنی بالابر خودرو (آسانسور خودرو بر) نوع D

 

  • آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

این آسانسور خودروبر از چهار ستون و یک صفحه تشکیل شده است. این مدل برای ارتفاع‌های محدود و یک طبقه و با ارتفاع حداکثر 2.5 متر بهترین گزینه می‌باشد.

زیرا استحکام و ایمنی بسیار بالاتری به نسبت مدل بالابر خودرو مدل  D دارد و هم نسبت به سایر مدل‌های خودرو بر قیمت مناسب‌تری دارد.

لازم به یادآوری است که این آسانسور خودرو بر هم در واقع یک پارکینگ مکانیزه دبل غیرمزاحم دفنی  یا  PIT PARKING  هست، و برای کاربری بالابر خودرو هم قابلیت استفاده دارد.

از نظر مشخصات فنی هم بسیار نزدیک به آسانسور خودرو بر نوع  D  است. که در بالا اطلاعات اجمالی درباره آن ارائه شد.

اندازه آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

  • آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل B

آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل B

خودروبر نوع  B در دسته‌بندی سیزر و یا  قیچی بالابر خودرو قرار می‌گیرند. این جک‌های بالابر خودرو یک روش استاندارد در مورد جابجایی خودرو و بارهای سنگین هستند که روش پذیرفته شده‌ای در دنیا در خصوص جابجایی خودرو در محور عمودی می باشد.

این آسانسور خودروبر که نیرو محرکه خود را از هیدرولیک دریافت می‌کند. دارای استاندارد و ایمنی بالایی در زمینه آسانسور خودروبر می‌باشد.

مشخصات فنی آسانسور ماشین یا بالابر خودرو مدل B

مشخصات فنی آسانسور ماشین یا بالابر خودرو مدل B

** البته بالابر خودرو نوع B برحسب موارد ذیل، دارای مدل‌های متفاوتی می‌باشد که جهت راهنمایی بیشتر لطفا با مشاور پلاس پارکینگ با شماره 09120536138 سعید فرجی تماس بگیرید.

  • کورس حرکتی
  • نوع کفی پالت
  • با کابین یا بدون کابین
  • ظرفیت وزنی مختلف

 

  • آسانسور خودروبر یا بالابر خودرو مدل A

این مدل آسانسور خودرو بر از نظر کارکرد مشابه نوع B از مدل سیزر یا  قیچی بالابر خودرو می‌باشد. و دارای کیفیت بالا در ساخت و سیستم کنترل خوب و دقتی عالی است.

و تفاوت فنی زیادی با نمونه آسانسور مدل  B ندارد. تفاوت اصلی آنها در شرکت سازنده بالابر خودرو می‌باشد. که هر دو ایرانی هستند. فقط در بحث قیمت، نحوه شیلد بندی و برخی از خدمات این دو شرکت تفاوت‌هایی با هم دارند.

که شرکت پلاس پارکینگ نمایندگی فروش هر دو شرکت را دارد و کارشناس پلاس پارکینگ برحسب نیاز مشتری و آشنایی با توانمندی و محدودیت‌های این دو شرکت، یکی از آنها را به عنوان تامین کننده به مشتری، معرفی می‌کند.

[caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="960"]آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل A این مدل از آسانسورهای خودرو را می‌توان به جرات به عنوان یک رقیب قدرتمند برای نمونه خارجی معرفی کرد زیرا کیفیت و مهندسی ساخت بالایی در ساخت و مونتاژ این آسانسور خودرو بر لحاظ شده است.[/caption]

نمونه کارهای نصب شده از آسانسور خودرو بر و یا بالابر خودرو در ایران

نمونه کارهای نصب شده از آسانسور خودرو بر و یا بالابر خودرو در ایران

msoofi بازدید : 56 جمعه 03 مرداد 1399 نظرات (0)

پارکینگ مربعی یا سیستم پارکینگ گردشی چند لایه به انگلیسی PDX Multilayer circulation parking system یکی از کاراترین و کم استهلاک‌ترین پارکینگ‌ مکانیزه در دنیا می‌باشد که کاربری‌های خاص خود را در حوزه تامین پارکینگ دارد و مناسب برای تامین کسری پارکینگ ساختمان‌های مسکونی یا مسکونی اداری است، که معمولا در جانمای گوشه‌ی از ملک را محل تردد خودرو در نظر می‌گیرند.

این پارکینگ از نظر هزینه در رنج متوسط قیمتی قرار دارد و از مزایای اصلی آنها هزینه تعمیر و نگه‌داری کم و ایمنی بالاست. شرکت پلاس پارکینگ در تبریز یک پارکینگ مربعی ۱۵ واحدی را در دستور کار خود دارد. جهت اخذ مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

نحوه و مکانیزم حرکت پارکینگ فول مکانیزه مربعی

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

پارکینگ مربعی فول مکانیزه یا q parking

 

msoofi بازدید : 52 شنبه 31 خرداد 1399 نظرات (0)

امروزه  با بزرگ شدن شهر ها و گسترده شدن تکنولولژی همچنین افزایش جمهیت که هر زور به تعداد افراد اضافه می شود، با کمبود زمین و فضای سبز  روبه رو می شویم، یکی از مشکلاتی که امروزه شهر های بزرگ با آن سر و کار دارند کم بود فضای برای جای پارک ماشین ها یا کمبود پارکینگ می باشد راه حل این مشکل ابجاد پارکینگ های هوشمند متعددی در نقاط مختلف شهر ها می باشد.

پارکینگ مکانیزه شامل ماشین آلات مکانیکی و الکترونیکی و دیجیتالی می باشد که با اشغال کمترین فضا می تواند تعدادی زیادی خودرو را درون خود جای دهد، یکی از مزایای پارکینگ مکانیزه طبقاطی ایجاد پارکینگ های چند طبقه ای بصورت رمپ لوپ است با این روش در کمترین فضا می توان پارکینگی ایجاد کرد که تعدادی زیادی خودرو را درون خود جای دهد. ساخت پارکینگ های مکانیزه دارای ضوابطی می باشد که در این مقاله ما قصد داریم در مورد ضوابط پارکینگ های مکانیزه صحبت کنیم.

محصولات شرکت پلاس پارکینگ

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

ضوابط پارکینگ های مکانیزه مستقل

زمانی که می خواهید یک پارکینگ میکانیزه طراحی کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید اول اینکه یک مسیر مستقل برای دسترسی ماشین آتشنشانی پیشبینی کنید دوم اینکه کامیون های آتشنشانی ۳۰ تن وزن دارند باید مکانی بسیار مقاوم برای کامیون آتشنشانی تعبیه کرد. مقاومت ستون های پارکینگ و همچنین مقاومت دیوارهای جانبی پارکنگ در هنگام آتش سوزی باید به مدت یک ساعت باشد پارکینگ های مکانیزه باید دارای کپسول آتش نشانی پودری با کد۷۰ باشند.محل قرارگیری این کپسول ها بهتر است در محل ورود خودرو ها یا در محل خروج خودروها قرارگرفته باشند. از مهم ترین امکاناتی که باید در پارکینگ های مکانیز تعبیه کرد، قرار دادن یک سیستم اطفاء حریق دستی است همچنین باید تمام ورودی ها و خروجی ها را با این سیستم پوشش داد. در محل ورودی پارکینگ یک عدد شیر آتشنشانی خیابانی قرار دهید تا به راحتی در دسترس برای استفاده باشد. در محل ورودی هر طبقه یک انشعاب کوپلنگی با قطر ۱٫۵ اینچ قرار داده تا بتوانبم تمام طبقات را به کمک آن پوشش دهیم.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

شیر آتش نشانی

 عرض راه های نفر رو در پارکینگ مکانیزه برابر با ۹۲ سانتیمتر است. تمامی در های موجود در پارکینگ مکانیزه باید مقاومت بالایی داشته باشند، حداقل باید یک ساعت در مقابل آتش مقاومت کنند، در این نوع پارکینگ ها باید از پنچره های چشمی که مجهز به شیشه مقاوم به آتش است استفاده کنند. تمام پارکینگ های مکانیزه باید دارای سیستم برق اضطراری باشند. در ضمن سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک آبی(sprinkler) مطابق با NFPA13  باید در تمام قسمت های پارکینگ اجرا شود در قسمت هایی از پارکینگ که سقف دائمی وجود ندارد می توان از  اسپرینکلر های دیواری استفاده کرد. زمانی که این سیستم راه اندازی می شود، باید توانایی لازم برای تغذیه ی تمام آسانسور های آتش نشان، سیستم اعلان حریق، شبکه بارنده جعبه های آتش نشانی و سیستم تهویه دود و روشنایی اضطراری  را داشته باشد. در سیستم بالابر خودرو ها نیز باید یک سیستم انتقال خودرو حریق زده به مکان امن و تخلیه آن در نظر گرفته شود.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

ضوابط پارکینگ های مکانیزه با سیستم ترکیبی

سیستم ایمنی پارکینگ باید به گونه ای طراحی گردد، تا زمانی که یک فرد وارد پارکینگ می شود سیستم بصورت خودکار  خاموش شود و بعد از اینکه خطر رفع شد دوباره روشن شود، این سیستم دارای دولایه محافظی می باشد تا در زمانی که در لایه اول  مشکلی بوجود آمد لایه دوم فعال شود و ایمنی مجموعه را حفظ کند. در ساخت دیوار طبقات پارکینگ مکانیزه ترکیبی باید از مصالحی استفاده شود تا بتواند مقاومتی دو ساعته در برابر آتش سوزی داشته باشد. کنترل و تهویه دود حاصل از آتش سوزی باید به گونه باشد که وارد طبقات فوقانی نشود و همچنین پلکان و شیبراه نفربر برای امداد در نظر گرفته شود. توجه به چند نکته در ساخت پارکینگ طبقاتی ترکیبی ضروری است،۱- مسیری برای عبور ماشین آتشنشانی تعبیه شود.۲- مکانی تعبیه کنید که مقاومت بالایی در برابر وزن ۳۰ تنی ماشن آتش نشانی داشته باشد. جهت سهولت ورود نیروهای امدادی حداقل ارتفاع مجاز سر درب کمتر از ۴٫۵ متر نباشد.

 

در پارکینگ های مکانیزه ترکیبی برای جلوگیری از حریق به طبقات بالاتر باید از ارتباط طبقات با یکدیگر جلوگیری کرد همچنین در کف طبقات باید یک سیستم جمع آ وری بنزین و هدایت آن به قسمت ایمن ساخته شود. تمامی طبقات پارکینگ را سیستم دودبند مجهز کنید، سیستم تهویه مطبوع  باید هر یک ساعت دو بار  عمل تهویه را  انجام دهد در تمام طبقات روشنایی باید کامل باشند. تمامی درب هایی که برای پلکان دسترسی به طبقات  تعبیه شده، باید مقاومتی یک ساعت در برابر حریق  داشته باشند و از پنجره های چشمی با شیشه مقاوم نیز برخورد دار باشند.سازه فولادی به کارگیری شده در سازه مکانیزه باید جهت حریق حفاظت شود به طوری که بتوان در برابر ۲ ساعت آتش سوزی مقاومت کنند. پارکینگ های مکانیزه که بیش از ۹ متر ارتفاع دارند باید به آسانسور مخصوص آتش نشانی مجهز باشند.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

ضوابط پارکینگ های مکانیزه پازلی

پارکینگ مکانیزه پازلی به این گونه عمل می کند که فضای که پارکینگ یک خودرو در نظر گرفته شده است را به خودرو افزایش می دهد. در طراحی نوعی از این پارکینگ ها، ماشین در سطح شیبدار قرار می گیرد که این نوع طراحی اشتباه است. پارکینگ پازلی اجازه ی ساخت دارد که رمپ و پلکان های آن  از طرف سازمان آتش نشانی مورد تایید قرار بگیرد در پارکینگ مکانیزه پازلی حداکثر تعداد طبقات مجاز برای ساخت دو طبقه می باشد.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

مشکلات موجود در محل پارک اتومبیل در شهرها

  • بالا بودن حجم ترافیک شهری در کلان شهرهای بزرگ به دلیل عدم وجود فضای پارک خودرو در محدوده مراکز خرید و عمومی.
  • بالا بودن قیمت زمین و نیز وجود زمین‌هایی با مساحت کم و نواقص ابعادی و بادسترسی‌های نامناسب در مناطق بحران ترافیک
  • بالارفتن تمایل خانواده ها به داشتن خودروهای بیشتر و درگیری‌های میان همسایگانبه دلیل استفاده از فضاهای محدود معابر و ایجاد مزاحمت برای یکدیگر در هنگامپارک خودرو.
  • پایین بودن درآمد پارکینگ‌های طبقاتی سنتی به نسبت میزان سرمای ‌هگذاری و درنتیجه غیر اقتصادی شدن این شاخه از فعالیتهای اقتصادی که منجر به عدم تمایل ورود بخش خصوصی و دولتی برای توسعه آن شده است.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه

ویژگی های پارکینگ های مکانیزه

  • توانایی در استفاده بهینه از فضا کاهش ارتفاع، کاهش فضای خالی بین خودروها.
  • توانایی ایجاد پارکینگ در روی زمین و یا زیر زمین به صورت ترکیبی.
  • پارکینگ های مکانیزه از نظر هزینه، بسیار هزینه ی پایین تری نسبت به سایر پارکینگ ها دارد همچنین زمان ساخت کمتری نسبت به پارکینگ های سنتی دارد.
  • توانایی جابه جایی برخی از طرح ها و تیپ ها از جایی به جای دیگر.
  • عدم نیاز به تعداد پرسنل بالا به دلیل مکانیزه بودن سیستم.
  • امنیت بالا در حفظ و نگهداری از خودرو.

 

فروش پرچم

ضوابط پارکینگ های مکانیزه تجاری

  • زير منطقه پاركينگ تجاري استفاده هاي مجاز علاوه بر پاركينگ، احداث واحدهاي تجاري و كارگاه هاي مجاز شهري و دفاتر در زيرمنطقه پاركينگ تجاري مجاز است.
  • ضوابط احداث بنا، حداكثر سطح اشغال ساختمان در همكف زيرمنطقه پاركينگ تجاري تامين نور كافي و تهويه مطبوع برابر
  • حداكثر سطح زيربنا در تمام طبقات در زير منطقه پاركينگ تجاري
  • حداكثر تعداد طبقات مجاز ساختمان در زير منطقه پاركينگ تجاري

 

 

ضوابط پاركينگ های عمومي

در مقابل هر طبقه پاركينگ عمومي مي توان از ۲۰% مساحت كل زمين جهت كاربري استفاده نمود. نوع استفاده واحدهاي تجاري حاصل از كاربری پاركينگ عمومی، با موافقت كميسيون در قانون شوراي عالي شهرسازي و معماري تعيين مي گردد. در ایجاد یک پارکینگ عمومی توجه به چند نکته ضروری است، اگر می خواهید فضایی با امکان پارک بیشتر برای خودرو ها فراهم کنید توجه داشته باشید که برای ساخت یک واحد پارکینگ دو ستون عرضی ۳ متر (سه متر) و آکس به آکس دو ستون طولی آن ۵ متر ( پنج متر ) الزامی است‌. در هر صورت عرض محل پارک کمتر از ۲/۵۰ متر نباشد‌. همچنین توجه به این نکته، برای ساختن دو واحد پارکینگ به صورت مزاحم دو ستون عرضی ۳ متر (‌سه متر‌) و طول آن ۱۰ متر (‌ده متر‌) الزامی است‌. در هر صورت عرض محل پارک کمتر از ۲/۵۰ متر نباشد‌. و در آخر برای ساخت سه واحد پارکینگ دو ستون عرضی ۷/۵۰ متر ( هفت و نیم متر‌) و دو ستون طولی آن نیز ۵ متر (پنج متر) الزامی است‌. در هر صورت عرض محل پارک کمتر از ۷ متر نباشد‌.

 

ضوابط پارکینگ های مکانیزه در مقررات ملی ساختمان

ساخت پارکینگ در قسمت هایی از  فضاي باز جزء زیربنا محسوب نمی گردد و به شرط آن که مانور اتومبیل تامین باشد در مازاد فضاي باز به ازاي هر پانزده متر مربع یک واحد پارکنیگ قابل ساخته می شود. رامپ پارکینگ در فضاي باز ساختمان جزء زیربنا نمی باشد. شما فقط مجاز به ساخت یک در ورودی برای پارکینگ می باشید، اما در صورتی که طول بر زمین ۲۰ متر یا بیشتر باشد می توانید از دو در خروجی و ورودی برای پارکینگ در نظر بگیرید. بیشترین ارتفاعی که برای پیلوت در نظر گرفته می شود تا ۴۰٫۲ متر است اما به شرطی که در جهت ساخت پارکینگ باشد بلامانع است و در صورتی که زیرزمین احداث نگردد ارتفاع اولیه تا ۶۰٫۲ متر به شرط اینکه سطح فونداسیون تا ۶۰ سانتیمتر پایین تر از گذر باشد بلامانع است.

 ارتفاع تمام شده پیلوت تا۲-۴۰ متر برای احداث پیلوت و زیرزمین در صورتی که پروانه ساختمانی صادر شده باشد هیچ مشکلی ندارد. لوله کشی های لازم و همچنین ارتفاع اولیه زیرزمین براساس پروانه تا ۳متر و ارتفاع تمام شده ۶۰٫۲ متر هیچ مشکلی ندارد و ایجاد راه ورودي پارکینگ رامپ از قسمت فضاي آزاد ساختمانی نیز مشکلی ندارد. ایجاد دو واحد پارکینگ از مجموع پارکینگ هاي مورد نیاز پشت سر هم بلامانع است. اجراي شیب مثبت جهت رامپ پارکینگ با رعایت ضوابط نورگیري زیرزمین و سایر مقررات بلامانع است.

 

msoofi بازدید : 57 سه شنبه 27 خرداد 1399 نظرات (0)

اسمارت پارکینک یا همان پارکینپگ هوشمند در واقع نام دیگر پارکینگ مکانیزه می باشد که اسامی مختلفی مانند پارکینگ اتوماتیک، پارکینگ هوشمند نیز به آن می گویند. این نوع پارکینگ دارای انواع مختلف می باشد. با توجه به انتخاب نوع پارکینگ و تجهزات و ابعاد و جای پارک آن قیمت و زمان ساخت آن متفاوت خواهد بود. شرکت پلاس پارکینگ یکی از قوی ترین و فعال ترین شرکت های ایران در زمینه پارکینگ های اسمارت و هوشمند می باشد.

پارکینگ-مکانیزه-هوشمند

محصولات شرکت پلاس پارکینگ

 

انواع اسمارت پارکینگ

اسمارت پارکینگ برجی

اسمارت پارکینگ برجی از نظر میزان بهره برداری از فضای کاری، برترین نوع پارکینگ طبقاتی اسمارت می باشد. البته این نوع گرانترین و لوکس ترین مدل پارکینگ طبقاتی اسمارت نیز می باشد. پارکینگ اسمارت برجی که می تواند دایره ای یا مستطیلی باشد. این نوع پارکینگ از یک آسانسور مرکزی تشکیل شده است و طرفین آن را پلیت هایی تشکیل داده اند که جای خودروها هستند.

 

اسمارت پارکینگ روتاری ( چرخ و فلکی )

اسمارت پارکینگ روتاری برای مکان هایی طراحی و ساخته می شود که قرار است تعداد پارکینگ زیادی را در یک فضای کم قرار دهیم. برای فضا های کوچک اسمارت پارکینگ روتاری بسیار مناسب می باشد.

پارکینگ مکانیزه (2)

اسمارت پارکینگ مسکونی

اسمارت پارکینگ مسکونی برای استفاده کاربران در حیاط منازل مسکونی، ویلا، شرکتها که فضای کافی را در اختیار ندارند و معمولا نیاز به پارک حدود دو خودرو یا بیشتر دارند و فضای کافی را در اختیار ندارند استفاده می شود.

 

اسمارت پارکینگ پازلی

اسمارت پارکینگ پازلی موارد کاربرد متنوعی دارد، زمانی که مسیر دسترسی کافی و ظرفیت پارکینگ در حد متوسط باشد این نوع پارکینگ استفاده می شود، با توجه پایین بودن هزینه نسبت به انواع اسمارت پارکینگ های موجود و همچنین موارد کاربرد متنوع (روی زمین یا زیر زمین) مناسب ترین انتخاب می باشد و در مکان هایی که ظرفیت بالای پارکینگ مورد نیاز می باشد می توان از تعدادی از این نوع اسمارت پارکینگ به طور مستقل، در کنار هم استفاده نمود و یک پارکینگ طبقاتی بزرگی ایجاد کرد.

 

اسمارت پارکینگ زیرزمینی

پارکینگ اسمارت زیرزمینی نوعی دیگر از انواع smart parking می باشد که از چیدمان بهینه ای برای جای دادن حداکثر خودروها در زیر زمین استفاده می کند. در این مدل پارکینگ ها از سیستم بارگیری و تخلیه عملیات به طور خودکار توسط کامپیوتر استفاده می شود. سنسورهای زیادی برای ایمنی در عملیات پارکینگ خودروها و ورود و خروج آنها وجود دارد. همچنین چونکه تمام خودروها در فضای زیرزمینی قرار داده می شوند، از امنیت بسیار بالایی در برابر سرقت وجود دارد. جهت مشاوره و پرسش سوالات خود یا سفارش محصول با شماره ۰۹۱۲۲۸۷۶۹۸۹ تماس حاصل نمایید.

 

پارکینگ طبقاتی اسمارت

مزیت اصلی پارکینگ طبقاتی اسمارت، در این است که می توان در فضای کمی تعدا ماشین خیلی زیادی را پارک کرد و مخصوصا در مکان هایی که فضای خیلی کمی برای احداث پارکینگ وجود دارد می توان از این نوع پارکینگ ها استفاده کرد. از دیگر مزایای این نوع پارکینگ ها این است که این نوع پارکینگ ها به رمپ احتیاجی ندارند. طول عمر پارکینگ های هوشمند در صورت اجرای به موقع سرویس های دوره ای بیش از ۵۰ سال می باشند.

lp

شرکت اسمارت پارکینگ

شرکت پلاس پارکینگ با سال ها تجربه و تخصص و استفاده از نیروهای ماهر و با تجربه و با دانش در زمینه نصب و راه اندازی انواع پارکینگ هوشمند یکی از فعال ترین شرکت های موجود در کشور در زمینه طراحی، نصب و راه اندازی انواع پارکینگ مکانیزه هوشمند در ایران می باشد. دفتر شرکت پلاس پارکینگ در تهران واقع می باشد ولی خدمات فروش، نصب و راه اندازی پارکینگ مکانیزه پلاس پارکینگ در سراسر ایران ارائه می شود و مخصوص به شهر خاصی نمی باشد. جهت مشاوره تلفنی یا حضوری و بازدید از محل می توانید با شماره های درج شده در سایت یا شماره تلفن همراه 09120536138 تماس گرفته با همکاران ما مشاوره های لازم را به شما عزیزان در زمینه نصب انواع پارکینگ هوشمند بدهند.

 

اسمارت پارکینگ تهران

پلاس پارکینگ یکی از معتبرترین و قوی ترین برندهایاسمارت پارکینگ در تهران و ایران می باشد. این شرکت با داشتن مشتریان معتبر و اجرای پروژه های متعدد در سراسر ایران قوی ترین شرکت زمینه طراحی، فروش، نصب و راه اندازی انواع پارکینگ اسمارت می باشد.

 

قیمت اسمارت پارکینگ

هزینه اسمارت پارکینگ با توجه به پارامترهای گوناگونی مشخص می شود. قیمت پارکینگ های اسمارت در مدل ها و ابعاد مختلف متفاوت خواهد شود. مثلا قیمت پارکینگ اسمارت روتاری یا زیرزمنی یا مسکونی با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین تعداد جای پارک خودروها، تجهیزات استفاده شونده در سیستم پارکیگ هوشمند تاثیر زیادی در تعیین قیمت پارکینگ اسمارت طبقاتی تاثیر گذار خواهند بود. جهت مشاوره تلفنی یا حضوری و اطلاع از تعرفه های ساخت و راه اندازی پارکینگ طبقاتی اسمارت با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل نمایید.

 

 

 

msoofi بازدید : 62 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

تقریبا دو قرن پیش ژاپنی‌های برای تحلیل قیمت برنج نمودار کندل استیک یا نمودار شمعی را اختراع کردن. در قرن هفدهم میلادی این نمودارها وارد تحلیل‌های غربی‌ها شد. دلیل جذابیت این نمودارها در بین تحلیل‌گران بازارهای مالی جهان قدرت بی‌نظیر این نوع نمودارها برای تشخیص روندها می‌باشد. تسلط بر کندل استیک شما را به یک معامله‌گری قوی تبدیل می‌کند.

برای دانلود فیلم رایگان آموزش بورس، کندل استیک نمودار شمعی چیست و معرفی اجزای آن، به پایین متن مراجعه نمایید.

کندل کندل استیک یا نمودار شمعی قدرت عجیبی برای پیش بینی روند بازارهای مالی دارند. کندل‌ها اطلاعات ارزشمندی در اختیار  یک تریدر قرار می‌دهند. اما استفاده از این اطلاعات بسیار عالی، مستلزم این است که به طور کامل بر زبان کندل استیک تسلط پیدا کنید.

 

کندل استیک یا نمودار شمعی شامل چه اطلاعاتی است:

  1. قیمت باز شدن open
  2. قیمت بسته شدن close
  3. بیشترین قیمت high
  4. کمترین قیمت low

کندل استیک یا نمودار شمعی شامل چه اطلاعاتی است

در شکل زیر می توانید حالت نام گذاری لاتین را ببنید

کندل استیک یا نمودار شمعی

خب دوستان توجه کنید تمامی شمع‌ها به تنهای یک معنا دارند. و در حالت دوتایی و سه‌تایی یک معنایی دیگری دارند که به نام الگوهای کندل استیکی معرف هستند.

کندل استیک یا نمودار شمعی در سه گروه می‌توان دسته‌بندی نمود

  1. الگوهای تک شمعی که فقط یک شمع تنهاست
  2. الگوهای کندلی دو شمعی که باید دو شمع را باهم تفسیر کرد
  3. الگوهای کندلی سه شمعی که باید حداقل سه شمع باشد که این الگو تشکیل شود

در متن زیر با چند تا از الگوهای تک شمع آشنا می‌شویم

کندل ماروبزو marubozu

اولین کندل، کندل ماروبزو marubozu است. ماروبزو بدین شکل تعریف می‌شوند:

کندل دارای روند نزولی است و سایه بالایی و پایینی در آن دیده نمی‌شود. فشار بیشتر فروشندگان ازجمله نتایجی است که از این نوع کندل استنباط می‌شود. در نتیجه روند بازار به سمت تغییر به سمت نزول و یا ادامه روند نزولی است. قیمت باز شدن برابر قیمت سقف و قیمت بسته شدن برابر قیمت کف است.

کندل ماروبزو marubozu

[caption id="attachment_112" align="aligncenter" width="700"]کندل ماروبزو چارت واقعی در شکل بالا می توانید یک کندل ماروبزو را ببنید در چارت واقعی[/caption]

 

الگوی چکش hammer

الگوی چکش معمولاً در یک‌ روند نزولی و در انتهای آن تشکیل می‌شود. این الگو دارای سه خصوصیت اصلی است:

  1. بدنه کندل در قسمت بالای آن است
  2. سایه پایینی بلند (دو تا سه برابر اندازه بدنه)
  3. سومین خصوصیت اصلی الگوی چکش نداشتن سایه بالایی(سایه بالایی خیلی کوتاه) است

الگوی چکش hammer

یک نمونه کندل چکش چارت واقعی

در کل بالا یک نمونه کندل چکش در چارت واقعی مشاهده می‌کنید

کندل دوجی چیست؟

کندل دوجی به معنای بی تصمیمی است، خوب این به چه معنا است. الان براتون توضیح کاملی میدهم وقتی در موقع تشکیل کندل در هر تایم فریمی قدرت خریدار و فروشنده باهم برابر بشوند این کنل شکل می‌گیرد البته منظور بنده از برابری قدرت خریدار و فروشنده تقریبی است. در شکل زیر می‌توانید نمای از این کندل را ببنید.

کندل دوجی چیست

برای تمرین مفید تریدر را باز کنید و سهمی دلخواهی را باز کنید کندل‌های دوجی را مطالبق شکل بالا پیدا کنید. برای مثال من سهم ومهان را انتخاب کردم و کندل دوجی را برای شما مارک زدم به تصویر زیر دقت کنید.

یک نمونه کندل دوجی چارت واقعی

دانلود فیلم آموزشی بورس
کندل استیک نمودار شمعی چیست و معرفی اجزای آن

برای دانلود کلیک کنید

 

در فیلم زیر می توانید توضحیات کامل در مورد مفاهیم کندل استیک. و مفهوم نزولی یا صعودی بودن یک شمع را ببنید. و اطلاعات خوبی در مورد بدست آورید. سپاس از همراهی شماعاشقان علم پول ساز بازارهای مالی

[videojs_video url ="http://dl.bourseyou.ir/free/99/1/what-is-a-kendall-stick-chart-and-its-components99119.mp4"]

 

 

 

دانلود مقاله PDF کندل استیک نمودار شمعی چیست و معرفی اجزای آن

 

 

 

msoofi بازدید : 54 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 خانه محصولات پارکینگ هوشمند چیست ؟

امروزه با افزایش جمعیت نیاز به جای پارک برای  وسایل نقلیه به یک معظل بزرگ در شهر ها تبدیل شده است. به همین دلیل نیاز به پارکینگ امری ضروری طلقی می شد. با ساخت تعداد زیادی پارکنیک سعی در بر طرف کردن امشکل پارک ماشین ها کردن. اما با پیشرفت سیستم های مکانیزه پارکینگ های هوشمند طراحی کردن تا در کمترین فضا بهترین استفاده را ببرند. پارکینگ هوشمند دارای یک سیستم اتوماتیک و مکانیکی  می باشد، که به آن پارکینگ مکانیزه نیز گفته می شود.

 

محصولات شرکت پلاس پارکینگ

 

 

 

مزایای پارکینگ هوشمند

  • در یک فضای کم تعداد زیادی ماشین را در خود جای می دهد.
  • کاهش ترافیک های شهری
  • سرعت ورود و خروج ماشین ها بالاست.
  • دیگر نیازی نیست مدت ها دنبال جای پارک بگردی.
  • امنیت بالای پارکینگ ها

 

انواع پارکینگ هوشمند

  • پارکینگ هوشمند روتاری
  • پارکینگ هوشمند خانگی
  • پارکینگ هوشمند پازلی
  • پارکینگ هوشمند برجی
  • پارکینگ هوشمند زیرزمینی
  • پارکینگ هوشمند جکی

 

تصویر مرتبط

پارکینگ هوشمند شهری

گسترش شهر ها  با نیاز به جای پارگ ارتباط مستقیم دارد. حجم بالایی ماشین و در شهر های بزرگ و روبه رو شدن با مشکل جای پارک از جمله مشکلات زندگی شهری است اما با گسترش علم و فن آوری در تمام زمینه ها حتی ساخت پارکینگ ها این امکان را به ما می دهد تا در شهر ها پارکینگ های هوشمند بسازیم برای راحتی بیشتر و با ساخت پارکینگ هوشمند در کمترین فضا بیشترین ماشین را  در خود جای دهد. پارکینگ هوشمند شهری شامل، ماشین آلات مکانیکی ، الکترونیکی و دیجیتالی است.

 

 

تجهیزات پارکینگ هوشمند

  • سسنسور دوربین
  • کیوسک جست و جو ماشین
  • کارت خوان برد بلند
  • چراغ راهنمای ورودی
  • کارت هوشمند
  • نمایشگر اعداد
  • پیرینتر حرارتی
  • راهنبد

 

سیستم پارکینگ هوشمند

هدف از سیستم مدیریت پارکینگ هوشمند،  افزایش جا پارک برای ماشین ها است. در این سیستم تمام اطلاعات مربوط فضا های پارکینگ، به صورت لحظه ای از طریق آشکارسازهای اولتراسونیک که در بالای هر جای پارک ماشین نصب شده است جمع آوری می شود این اطلاعات جمع آوری شده به پردازشگر اصلی ارسال می شوند و پردازشگر، داده های بدست آورده را به نمایشگر مختص آن جای پارک ارسال می کنند. با این سیستم متوجه می شوند چه تعداد ماشین در پارکینگ وجود دارد.

 

تصویر مرتبط

دتکتورهای پارکینگ هوشمند

تمام پارکینگ های هوشمند دارای یک سیستم شناساگر می باشند که در بالای سر هر جایگاه ماشین نصب شده است که حضور یا عدم حضور ماشین در جایگاه را نشان می دهد.  به این نشانگر ها دتکتور می گویند. این دتکتور ها انواع مختلفی دارند، و هر کدام ویژگی خاص خود رادارند. انواع دتکتور ها: مافوق صوت، مغناطیسی حسگر دوربینی می باشد. که می توان برای پارکینگ های سقف دار و بدون سقف از آن ها استفاده کرد.

 

اندیکاتورها

وظیفه اندیکاتورها  اطلاع رسانی در زمینه خالی و یا پر بودن هر جای پارک خودرو است. در ابتدای یا ورودی هر راهرو یک اندیکاتورنصب شده است، رانندگان می توانند با توجه به این نمایشگر متوجه پر و یا خالی بودن و رزو بودن جای پارک ماشین شوند.  اندیکاتورها دارای رنگ های متنوعی مثل  سبز، قرمز، زرد، آبی هستند.

تابلوهای نشانگر تعداد فضای خالی تابلو های نشانگر  انواع مختلفی دارند و برای نشان دادن تعداد فضای خالی کاربرد دارند.

 

تابلوهای نشانگر تعداد فضای خالی داخل پارکینگ

این تابلوها به ما کمک می کنند تعداد فضای خالی در پارکینگ در جهت های راست، چپ، مستقیم را شناسایی کنیم. که ابتدا هر تقاطع های موجود در پارکینگ نصب می شود

تابلوهای نشانگر تعداد فضای خالی طبقات

 در ابتدای ورودی اصلی پارکنیگ  تابلو نشانگر فضای خالی طبقات نصب می شود و با کمک آن از تعداد فضای خالی پارکینگ مطلع می شویم. تابلوهای نشانگر تعداد فضای خالی شهری از این تابلوها برای مطلع بودن از جایگاه خالی ماشین ها در پارکینگ استفاده می شود و در نقاط مختلف شهر نصب می شود.

 

نرم افزار کنترلی

با استفاده از این نرم افزار می توانیم پلان دوبعدی پارکینگ را نشان دهیم همچنین متوجه خالی و یا پر بودن جایگاه ماشین در پارکینگ شویم، این یک نرم افزار جامع و کامل است که ویژگی آن، آمار گیری ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهیانه است.

 

پرداخت هزینه پارکینگ به صورت هوشمند

دستگاه های پیشرفته پرداخت اتوماتیک را در قسمت خروجی پارکینگ یا داخل ساختمان پارکینگ نصب می کنند تا رانندهگان خودروها به راحتی هزینه  پارک ماشین خود را پرداخت کنند.

 

تصویر مرتبط

از جمله ویژگی های دستگاه  پرداخت هزینه پارکینگ هوشمند عبارتند از :

  • هزینه پارکینگ بر اساس کارت هوشمند محاسبه می شود.
  • هزینه پرداختی را با سیستم بانکی و اسکناس های ایران تطابق می دهد
  • برای محاسبه هزینه پارکینگ نیاری به اپراتور نیست.
  • صفحه نمایشگر رنگی دارد تا پرداخت به راحتی انجام شود. همچنین دارای سیستم صوتی می باشد.
  • گزارشات مالی را به درستی ارائه می دهد.
  • توسط UPS شارژ می شود
  • سیستم هم در مواقع آنلاین و هم آفلاین کار می کند.
  • قبض هزینه پرداخت شده را چاپ می کند
  • برقراری و اتصال به شبکه های کارتهای شتاب.

 

 

سیستم های کنترلی RFID

در این سیستم یک کارت به هر کاربر پارکینگ ارائه می شود با کمک این کارت علاوه بر اینکه یک شناسه دریافت می کند از محل دقیق پارک، زمان پارک و خروج و همچنین تکرار استفاده از جای پارک خود مطلع می شود در ضمن برای مشتریان ثابت می توانید جایگاه پارک را رزو نگهداریم با این روش دیگر نیازی نیست این نوع اتوموبیل ها کارتی دریافت کنند در هنگام ورود به پارکینگ، راهبند بصورت خودکار راه را برای آنها باز می کند.

 

 

سیستم های کنترلی NFC

در سیستم کنترلی NFC رانندگاه می توانند بدون پرداخت اسکناس  یا کارت اعتباری با کمک تلفن همراه خود هزینه پارکینگ را پرداخت کنند.

 

 

قفل پارکینگ هوشمند

 زمانی که یک ماشین دیگر در محل جای پارک ماشین شما در پارکینگ منزلتان پارک کرده است و شما نمی دانید ماشین کدام همسایه است برای رفع این مشکل می توانید از قفل پارکینگ هوشمند استفاده کنید. با استفاده از این قفل می توانید مانع از ورود خودروهای دیگر به جای پارک خود شوید.  شما در هر لحظه از شبانه روز می توانید ماشین خود را در محل پارک اختصاصی خود قرار دهید. انواع مختلفی از قفل های پارکینگی وجود دارد قفل های پارکینگ ساده و قفل های پارکینگ ریموت دار. قفل های ریموت دار این توانایی را دارد که در هر لحظه شما می توانید توسط ریموت فقل را باز کنید.

 

 

پارکینگ هوشمند با اردوینو و rfid

ماشین با استفاده کارت RFID  وارد پارکینگ می شود، در ابتدا ورودی پارکینگ راهبر که یا کمک یک سروو موتور  بالا  می رود و به ماشین اجازه ورود به پارکینگ را می دهد. مبلغی برای اعتبار این کارت ها در نظر گرفته می شود و با هر بار کارت زدن  مقداری از اعتبار کارت کم می شود، مبلغ کسر شده و موجودی کارت بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود.  واز طریق پیامک  تمام اطلاعات به دارنده کارت ارسال می گردد.

 

پارکینگ هوشمند اینترنت اشیا

در جایگاه های پارک یک سيستم پارکينگ هوشمند اينترنت اشيا تعبیه می شود تا در صورت پر یا خالی بودن اطلاعات مربوط به جایگاه پارک را به سرور انتقال دهد در این صورت رانندگان  با نصب اپليكيشن اندرويدي  می توانند به این سرور ها دسترسی پیدا کنند و نزدیک ترین مکان برای پارک کردن ماشین خود را پیدا کنند. در اين سیستم يك سنسور  براي تشخيص وجود خودرو استفاده شده که در كف، سقف يا روي ديوار پاركينگ نصب می گردد.

 

سنسور پارکینگ هوشمند

تمام پارکینگ های هوشمند دارای یک سیستم هدایت هوشمند  هستند. در تمام جایگاه های پارک خودرو یک سنسور نصب شده است این سنسور حضور یا عدم حضور خودرو  را تشخیص می دهد.

 

پروژه پارکینگ هوشمند

پروژه پارکینگ هوشمند این امکان را می دهد تا با  نشان دادن کم و یا زیاد شدن تعداد ماشین ها بر روی صفحه نمایشگر ظرفیت پارکینگ مشخص شود، حتی می توانید بعضی از جایگاه های پارک را برای مشتریان ثابت رزو نگه داشت، در زمان صرفه جویی می شود دیگر نیاز نیست مدت ها به دنبال جای پار بگیریم. در این پارکینگ ها از سنسور ها و دوربین ها استفاده می کنند تا نشان دهد چند جایگاه خالی برای پارک ماشین وجو دارد.تصویر مرتبط

 

پارکینگ هوشمند طبقاتی

مهم ترین مزیت پارکینگ طبقاتی هوشمند این است که در یک فضای کم تعداد ماشین زیادی را در خود جای می دهد. در این نوع پارکینک نیازی به وجود رمپ نیست. اگر پارکینگ های هوشمند طبقاتی را سر موقع سرویس شوند طول عمر بیش از ۵۰ سال خواهند داشت .

 

قیمت پارکینگ هوشمند

هزینه پارکینگ  هوشمند به عوامل مختلفی بستگی دارد، عواملی مثل  ابعاد پارکینگ هوشمند ، نوع پارکینگ، تعداد جای پارک خودرو در پارکینگ ، تجهیزات مورد استفاده در پارکینگ هوشمند، موقعیت جغرافیایی پارکینگ که تک تک این موارد تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن دارند.

 

msoofi بازدید : 141 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

در دنیای امروز موضوع فضای پارک به یک مساله مهم تبدیل شده است. به همین دلیل برای راحتی در پارک و فضای پارک بیشتر، طراحی پارکینگ های انعطاف پذیر که قابلیت جابجا شدن را داشته باشند مطرح شد، ساخت پارکینگ هیدرولیکی می تواند مشکل کمبود جا را برای خودروها بر طرف نماید.

پارکینگ اسانسوری معمولا دو یا سه طبق هستند ظرفیت این پارکینگ ها حداکثر دو یا سه ماشین است. پارکینگ اسانسوری معمولا وزن حدود سه تن را می توانند تحمل کنند. سیستم هیدرولیکی، این نوع پارکینگ ها به این شکل است که جک ها از بقل متصل می شوند. مقدار فضایی که برای نصب و راه اندازی این سیستم نیاز است حدود ۳الی۳/۵ متر است. البته این ابعاد را می توان با توجه به فضای موجود کمتر کرد.

پمپ و پاوری که برای این دستگاه استفاده می شود از جنس ایتالیایی و جک ها از جنس ترک یا رومانی هستند. سیستمی که  این دستگاه را کنترل می کند عملکردش به صورت وایرلستی است. موتور و پمپ معمولا بی صدا کار می کند. عملکرد این دستگاه به نحوی است که ماشین روی پالت قرار می گیرد، دستگاه به سمت بالا حرکت می کند، و ماشین بعدی هم زیر ماشین بالایی قرار می گیرد. ارتفاع لازم  برای نصب سه متر الی سه و نیم است. البته بستگی به ارتفاع ماشین هم دارد مثلا اگر قرار باشه دوتا لنکروز روی هم قرار گیرند حدو ۴الی ۵/۴متر نیاز است.

پارکینگ هیدرولیکی دو طبقه

پارکینگ هیدرولیکی دو طبقه ظرفیت تنها دو ماشین را دارد، ابعاد و ارتفاع این نوع پارکینگ ها معمولا استاندارد است. اما شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید برای نصب، ابعاد و ارتفاع پارکینگ هیدرولیکی را تغییر دهید.

تصویر مرتبط

طراحی پارکینگ طبقاتی هیدرولیکی

شما می توانید برای طراحی پارکینگ طبقاطی خود از طریق شماره تلفن های موود در سایت با شرکت پلاس پارکینگ تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. شرکت ما بهترین تکنسین ها را برای اندازه گیری محل نصب پارکینگ، به محل مورد نظر اعزام می کند، تکنسین هم با بررسی محل نصب پارکینک و اندازه گیری ابعاد آن شروع به ساخت می کند و به مدت ۱۰ روز کاری زمان می برد تا آماده تحویل شود.

تصویر مرتبط

مزیت پارکینگ هیدرولیکی

  • ظرفیت بیشتر پارکینگ اسانسوری به نسبت پارکینگ ثابت
  • نصب و راه اندازی سریع و کاربری آسان
  • قابل اجرا در هر مکان همچنین سطح کمی را اشغال می کند.

تصویر مرتبط

سرویس و نگهداری پارکینگ هیدرولیکی

سرویس و نگهداری پارکینگ هیدرولیکی به عواملی نظیر ابعاد پارکینگ، نوع پارکینگ، تعداد طبقاط پارکینک و موقعیت جغرافیایی پارکینگ بستگی دارد. نکته قابل توجه این است برای افزایش راندمان دستگاه نیاز به سرویس دوره ای یا سالیانه است.

تصویر مرتبط

هزینه ساخت پارکینگ طبقاتی

قیمت بالابر ماشین پارکینگ ساخت پارکینگ هیدرولیکی طبقاتی به تعداد طبقات بستگی دارد مثلا قیمت پارکینگ مکانیزه دو طبقه کمتر از پارکینگ سه طبقه است، شما می توانید برای کسب اطلاع از لیست قیمت ها با شرکت پلاس پارکینگ تماس بگیرید. البته قیمت پارکینگ هیدرولیکی با توجه به نرخ عرض متغیر است.

شرکت پلاس پارکینگ آمادگی ارائه خدمات در زمینه طراحی، اجرا و بهره برداری از  انواع پارکینگ مکانیزه و پارکینگ هوشمند، طراحی، تولید و نصب انواع پارکینگ طبقاتی هوشمند را دارد.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
شرکت سازنده قیمت پارکینگ مکانیزه و طبقاتی مسکونی پارکینگ هوشمند اتوماتیک هزینه پارکینگ فلزی و برقی پارکینگ های ضد سرقت زیرزمینی روش کسری پارکینگ شهرداری مجوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 3,459
  • بازدید کلی : 17,452