loading...
شرکت سازنده پارکینگ مکانیزه طبقاتی
msoofi بازدید : 47 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

فروش محلول ضد رسوب پکیج با قیمت ارزان

Contact the sales manager

قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور‌ های زیادی در این منطقه غرب فعالیت که از معروفترین های آن‌ها قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور بیشه و قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور دنا یاسوج می‌باشد. این قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور انواع گوناگونی دارد. قیمت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور دنا و قیمت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور بیشه بسته به نوع و اندازه‌ی آن متفاوت می‌باشد.

 

لیست قیمت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشور

لیست قیمت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشورقیمت محلول ضد رسوب رادیاتور رشت و قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور دماوند نیز از چشمه‌هایی که در شمال ایران هستند استفاده می‌کنند. همانطور که مشخص شد بهترین نمونه‌ی قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشور از چشمه‌های غرب و شمال ایران برداشت می‌شوند.

لیست قیمت‌های عمده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشور متفاوت است. در خرید عمده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور ارزان می‌توان لیست‌های قیمت کارخانه‌های مختلف را باه هم مقایسه کرد و خریدی مناسب را انجام داد. فقط نکته مهم این است که هر ارزانی بی دلیل نیست. قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور ها آنالیزهای متفاوتی دارند که مواد معدنی آن را متفاوت می‌کند.

آب هم چون یکی از ماده‌های حیاتی برای بدن محسوب می‌شود و تقریبا سه چهارم بدن از آب تشکیل شده، حتما باید از آبی استفاده کنیم که از سلامت آن مطمعن هستیم.

 

تولید کنندگان برتر قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشور

تولید کنندگان برتر قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشورمحصولات تولید کنندگان قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور به طور مرتب توسط ارگان‌های زیربط کشور برسی می‌شود. و با توجه به اینکه آیا استانداردها و مسائل بهداشتی را رعایت کرده‌اند یا خیر، تولید کنندگان برتر را معرفی می‌کنند. و با تولید کنندگان متخلف برخورد قانونی، جریمه یا زندان حکم می‌شود.

قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور اورانوس هم یکی از تولید کنندگان برتر کشور هست که محصولات متنوعی در بسته‌بندی‌های مختلف دارد. این شرکت در شهر هشتگرد فعالیت می‌کند. قیمت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور اورانوس با توجه به اندازه بطری آن، دارای چندین قیمت مختلف است.

 

فروش بسته ای قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در سراسر کشور

فروش بسته ای قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در سراسر کشورقیمت محلول ضد رسوب رادیاتور هم به شکل‌های مختلف در سراسر کشور فروخته می‌شود. یعنی نوع بسته‌بندی و اندازه‌ی آن متفاوت است. معمولا سوپر مارکت ها خرید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور را به صورت بسته‌ای انجام می‌دهند. فروش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور به صورت بسته‌ای از نظر قیمت مناسب‌تر و اقتصادی‌تر است.

 

نمایندگی پخش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

نمایندگی پخش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور معمولا تولید کنندگان قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور، همگی نمایندگی پخش دارند و از همین طریق محصولات خود را به سراسر ایران صادر می‌کنند. مثلا نمایندگی پخش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور اهواز با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند محصولات خود را به استان‌های همسایه صادر کند.

نمایندگی فروش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور با ایجاد زیرساخت‌هایی در پخش و فروش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال توسط کامیون‌هایی که در دسترس دارند در کل سطح شهرها می‌چرخند و قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور تولیدی خود را مستقیم در مراکز فروش تقسیم می‌کنند. بعضی اشخصاص هم از طریق گرفتن نمایندگی پخش، اقدام به همکاری با کارخانه مد نظر می‌کنند و در سراسر استان خود، محصولات آن‌ها را پخش می‌کنند. حتی نمایندگی‌های پخش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور که در این زمینه نوپا هستند، با ایجاد شرایط فروش متفاوت و آسان سعی می‌کنند که سهم خود از بازار فروش را افزایش دهند. فروش اقساطی و تسویه بعد از فروش جنس از نمونه‌های این تسهیلات است.

 

بازرگانی فروش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

بازرگانی فروش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتوربه موجب استفاده زیاد قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور بازگانی فروش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور و همچنین بازرگانی فروش تجهیزات کارخانه‌های قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در کشور زیاد به چشم می‌خورند. این‌ شرکت‌ها به فروش قطعات و تجهیزات قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور، اقدام به احداث کارخانه‌های قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور می‌کنند.

تجهیزاتی که این بازرگانی ها در اختیار تولید کننده قرار می‌دهند بیشترشان خارجی است. دانش تولید فیلترهای معدنی ساز توسط کشورهای پیشرفته و صنعنی به صورت انحصاری است و در اختیار کشورهای دیگر قرار نمی‌گیرد ولی تجهیزاتی مثل شبکه تاسیسات و پمپ‌های فشار قوی این کارخانه‌ها توسط خود ایران ساخته می‌شود.

 قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور پس از تصفیه و بسته بندی در کارخانه، عرضه می شود. در نتیجه احداث کارخانه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور یکی از بهترین و پرسودترین سرمایه گذاری ها در بازار ایران و جهان است.

جالب است بدانید که بحران کمبود آب در ایران، تاثیری در روند پیشرفت این صنعت نداشته و حتی با فرهنگ سازی در آینده می توان پر رونق شدن این صنعت را نیز شاهد بود.

دراینجا قصد داریم درمورد روند تولید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور و مشهورترین مراکز فروش آن ها اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم‌.

 

راه اندازی و احداث کارخانه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

راه اندازی و احداث کارخانه های قیمت محلول ضد رسوب رادیاتوراحداث کارخانه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور در شهرهایی ممکن است که  که دارای منابع زیرزمینی آب شیرین و چشمه های طبیعی هستند. از جمله شهرهای فعال در این زمینه در ایران این شهرها هستند:

    تهران

    تبریز

    اردبیله

    همدان

    ایلام

    چهارمحال و بختیاری

    کهگلویه و بویر احمد

استان چهار و محال و بختیاری یکی از بهترین و فعال ترین مراکز تولید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور را دارا می باشد. کارخانه قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور کوهرنگ که در این استان و شهرستان کیار واقع شده است، با بهره مندی از نیرویی متخصص و تکنولوژی روز دنیا، بالاترین توان را در زمینه ی تولید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور دارا می باشد. پس از هدایت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور موجود در چشمه های زاگرس و گذر از فیلترهای مختلف، این آب برای بسته بندی به کارخانه هدایت می شود. لازم به ذکر است که باکس های قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور کوهرنگ هم زیباتر و رنگین تر هستند و هم به دلیل وجود دسته بر روی دسته، از حمل و تقل راحت تری برخوردارند.

مهم ترین مورد در احداث کارخانه ی قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور، برآورد هزینه ی خرید زمین است. سپس هزینه ی انتقال آب از منابع طبیعی مثل چشمه به کارخانه و هزینه های لازم جهت خرید دستگاه ها و تجهیزات را باید مدنظر قرار داد.

درآخر هزینه ی نیروی کار و سایر موارد را نیز باید در نظر بگیرید.

تولید کننده آب های معدنی و آشامیدنی ایران

 

تولید کننده آب های معدنی  ایران

مراحل تولید قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور به این صورت است که ابتدا آب را از منبع به مخازن مورد نظر منتقل می‌کنند و سپس برای حذف ذرات معلق، آن را فیلتراسیون می کنند.  بعد از تعدیل طعم و فیلتراسیون نهایی، مرحله ی بعدی استریلیزاسیون آب است.

درنهایت پس از تصفیه، آب را برای بسته بندی در ظروف مورد نظر آماده می کند.

در ایران شرکت ها و کارخانه های متفاوتی در این زمینه داریم از جمله:

    قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور دماوند

    قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور کوهرنگ

    قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور تبریز

 

فروش عمده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

فروش عمده قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور 1/5 لیتریتولیدی هایی که در بالا نام بردیم از جمله مراکز فروش قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور ۱/۵ لیتری به صورت عمده نیز به حساب می آیند. این مراکز با کلیه ی رستوران ها، ارگان ها و سوپرمارکت ها آماده ی همکاری هستند و در کمترین زمان ممکن، خدماتشان را به صورت همیشگی ارائه می دهند. اگر قصد خرید عمده ی قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور را دارید، باید باکس های ۱/۵ لیتری را که مقرون به صرفه تر هستند خریداری کنید. پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مراجعه به این مراکز به صورت آنلاین، به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

 

جدیدترین قیمت فروش باکس قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور

جدیدترین قیمت فروش باکس قیمت محلول ضد رسوب رادیاتوراطلاع گرفتن از قیمت قیمت محلول ضد رسوب رادیاتور، از مهم ترین دلایل ارتباط مشتری با عرضه کنندان است.

جدیدترین و به روز ترین قیمت فروش باکس برخی از مشهورترین آب های معدنی در ایران:

با مراجعه به وبسایت ها و گاها ارتباط مستقیم با عرضه کنندگان، می توانید از قیمت های به روز اطلاع پیدا کنید.

قیمت محلول رسوب زدایی پکیج درب کارخانه بسیار مناسب تر از قیمتی است که در بازار ارائه می شود و این خود موجب شده تا سود خوبی به تاجران این محصول برسد. خرید و فروش عمده محلول رسوب زدایی پکیج و آب آشامیدنی توسط تاجران این صنعت انجام می شود. کارخانه محلول رسوب زدایی پکیج در داخل کشور به تعداد زیادی یافت می شود که مشغول به تولید و توزیع انواع محلول رسوب زدایی پکیج استاندارد به بازار هستند. در روزهای گرم تابستان تقاضا برای خرید محلول رسوب زدایی پکیج بسیار زیاد است.

قیمت محلول رسوب زدایی پکیج درب کارخانه | خرید عمده محلول رسوب زدایی پکیج و آشامیدنی

 

مرکز پخش مستقیم محلول رسوب زدایی پکیج طبیعی

مرکز پخش مستقیم محلول رسوب زدایی پکیج طبیعیمرکز پخش مستقیم محلول رسوب زدایی پکیج طبیعی در استان های مختلف دایر می باشد. هر برندی نمایندگی محلول رسوب زدایی پکیج مخصوص به خودش را دارد. این روزها مارک های مختلفی از محلول رسوب زدایی پکیج را در بازار مشاهده می کنیم که پر تکرار ترین و معتبر ترین آن ها عبارت اند از :

 

محلول رسوب زدایی پکیج کوهرنگ

طی آزمایش های مختلف پژوهشگران، محلول رسوب زدایی پکیج، تاثیر معنی دار خود را بر کاهش فشار خون در مبتلایان به پرفشاری خون با تاثیر بر میزان کاتیون‌های کلسیم، منیزیم، پتاسیم و سدیم نشان داده که این تاثیر می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی را کاهش دهد.

برخی افراد فکر می‌کنند شاید آب‌معدنی برایشان خوب نباشد؛ به عنوان مثال آب‌معدنی گازدار ممکن است مینای دندان را از بین ببرد. دی‌اکسید کربن موجود در آب‌معدنی، چه طبیعی و چه مصنوعی، باعث می‌شود که آب‌معدنی نسبت به آب آشامیدنی لوله کمی اعتیادآور باشد؛ اما ضررهای آن هیچ وقت به پای سوداهای اسیدی نمی‌رسد.

همان‌طور که می‌دانید، سودا ممکن است به مینای دندان آسیب برساند؛ اما در واقع این به دلیل شکر و مواد اسیدی موجود در آن است و نه دی‌اکسید کربن آن. تحقیقات نشان می‌دهند که جای نگرانی برای استفاده از آب‌معدنی وجود ندارد. در واقع املاح معدنی موجود در آب‌معدنی دندان‌ها را تقویت می‌کنند.

 

لیست قیمت انواع محلول رسوب زدایی پکیج در بازار

لیست قیمت انواع محلول رسوب زدایی پکیج در بازار لیست قیمت انواع محلول رسوب زدایی پکیج در بازار را می توانید از سایت های معتبری که در زمینه خرید و فوش انواع برندهای مختلف محلول رسوب زدایی پکیج فعالیت می کنند، دریافت نمایید.

برندهای مختلف آب‌معدنی از چشمه‌های آب طبیعی مختلفی تهیه می‌شوند که دارای املاح معدنی زیادی هستند. برخی از آن‌ها زمانی که از زمین بیرون می‌آیند، به صورت طبیعی گازکربنیک دارند و به برخی دیگر دی‌اکسید کربن اضافه شده و گازدار می‌شوند. همچنین آب‌های معدنی بدون گاز نیز وجود دارند.

مواد معدنی موجود در آب‌های معدنی برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. به همین دلیل است که طعم آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

 

فروش عمده محلول رسوب زدایی پکیج به قیمت کارخانه

فروش عمده محلول رسوب زدایی پکیج به قیمت کارخانهفروش عمده محلول رسوب زدایی پکیج به قیمت کارخانه انجام می شود و برای خریداران عمده انواع محلول رسوب زدایی پکیج، فرصت بسیار مناسبی می باشد. فروش ویژه این محصول توسط سایت های معتبر اینترنتی اعلام می شود و خریداران می توانند با مراجعه به این سایت ها، خرید خود را  با قیمت های بسیار مناسب و عالی، انجام دهند.

محلول رسوب زدایی پکیج و معدنی‌شده شبیه به هم هستند اما یکسان نیستند.

محلول رسوب زدایی پکیج‌شده آبی است که از منابع آب نوشیدنی بدست آمده و به آن مواد معدنی افزوده شده، به این صورت که شاخصه های معدنی خود را به صورت مصنوعی بدست آورده. اما محلول رسوب زدایی پکیج تفاوتش را از طریق فرآیندهای طبیعی بدست می آورد نه دخالت انسان.

 

خرید انواع محلول رسوب زدایی پکیج و آشامیدنی به صورت عمده

خرید انواع محلول رسوب زدایی پکیج و آشامیدنی به صورت عمدهخرید انواع محلول رسوب زدایی پکیج و آشامیدنی به صورت عمده از سایت های معتبر تجاری امکان پذیر می باشد.

آب های معدنی بسیار مفید بوده و دارای املاح خاصی است که در آب های معمولی یافت نمی شود.این املاح معدنی ترکیباتی هستند که برای بدن بسیار مفید هستند و به صورت طبیعی این املاح در محلول رسوب زدایی پکیج وجود دارد و تغییرات شگفت انگیزی را در بدن به وجود می آورند و همچنین محلول رسوب زدایی پکیج عاری از هر گونه آلودگی میباشد و هیچ گونه آسیبی به بدن نمیرساند. محلول رسوب زدایی پکیج از منابع طبیعی ای مثل چاه ها که سرشار و غنی از مواد معدنی هستند می آیند. برخلاف آب شهری که قبل از مصرف انسان ها تحت تغییرات مختلفی قررا میگیرد، محلول رسوب زدایی پکیج مستقیما از منبع بدون هیچ افزودنی شیمیایی بسته بندی می‌شود. تنها وارد یک فرآیند فیزیکی پالایش میگردد تا از نهایت خلوص آن اطمینان یابند.

بهترین محلول رسوب زدایی پکیج ایران و برندهای برتر آب آشامیدنی بر اساس نکاتی مانند رتبه، امتیاز کل،کیفیت،بسته بندی،دسترسی خرید و نظرات مشتریان انتخاب می شوند. مصرف آب سالم از مهمترین نیازهای انسان است تا بدن انسان عمکرد خوبی داشته باشد.امروزه محلول رسوب زدایی پکیج به کمک انسان ها آمده است تا با داشتن املاح معدنی مانند کلسیم و منیزیم نقش بسزایی در سلامتی انسان ها ایفا کند.از انواع محلول رسوب زدایی پکیج میتوان به محلول رسوب زدایی پکیج طبیعی، آب چشمه و آب تصفیه شده اشاره کرد که هرکدام با توجه به نوع خود تفاوت هایی دارد که بهترین نوع آن، محلول رسوب زدایی پکیج طبیعی است.از آن جا که هر محلول رسوب زدایی پکیج مشخصات متفاوتی دارد ، نکته مهم در انتخاب محلول رسوب زدایی پکیج آن است که باید آن را متناسب با بدن خود انتخاب کنیم تا بتوانیم سلامت خود را همواره حفظ کنیم.جالب است بدانید کشور دانمارک بهترین اب اشامیدنی دنیا را دارد و لقب تمیزترین آب آشامیدنی را دارا میباشد.

 

لیست شرکت های محلول رسوب زدایی پکیج در بازار

لیست شرکت های محلول رسوب زدایی پکیج در بازار با گسترش جمعیت کره زمین و افزایش آلودگی های وارده به اکوسیستم، نیاز به آب آشامیدنی ومعدنی سالم روز به روز در حال گسترش است.با توجه به رشد جمعیت و افزایش تقاضا، روز به روز مصرف آب آشامیدنی بیشتر می شود وبه همین امر بر تعداد این شرکت ها افزوده میشود . برای پاسخ گویی به این نیاز در اواخر دهه شصت اولین شرکت محلول رسوب زدایی پکیج در ایران تاسیس شد. شرکت محلول رسوب زدایی پکیج در سایر کشورهای جهان نیز همواره در حال گسترش است و به طور مثال در کشور آمریکا مصرف محلول رسوب زدایی پکیج بالاتر از مصرف آن در کشور ما است.شرکت های زیادی در رابطه با تولید بهترین محلول رسوب زدایی پکیج ایران وجود دارند که برای مثال شرکت های محلول رسوب زدایی پکیج اناهیتا،محلول رسوب زدایی پکیج قطره آبگون،محلول رسوب زدایی پکیج آکوافینا،محلول رسوب زدایی پکیج آیدا،محلول رسوب زدایی پکیج واتا وجود دارند که از این میان آب واتا یکی از بزرگترین و برترین کارخانه تولید محلول رسوب زدایی پکیج است. در کل همه این شرکت ها با  مدرن ترین دستگاه ها سعی در تولید بهتر این محصول دارند و رقابت تنگاتنگی بین آن ها وجود دارد.

 

نمایندگی خرید محلول رسوب زدایی پکیج در کشور

نمایندگی خرید آب های معدنی بطری شده در کشوربا افزایش تعداد تقاضا و افزایش تولید، نمایندگی خرید آب های معدنی در سراسر کشور به وجود آمده اند تا متناسب با سطح نیاز مردم بتوانند این آب ها را وارد عرصه مصرف کنند.هر شرکت تولید کننده محلول رسوب زدایی پکیج ملزوم به داشتن نمایندگی مخصوص به خود است تا بتواند پس از تولید و گذراندن مراحل استاندارد، محلول رسوب زدایی پکیج تولید شده خود را به فروش برساند و از طرفی چرخه اقتصادی کشور را به چرخش در آورد.شرکت های تولید کننده بهترین محلول رسوب زدایی پکیج ایران از این امر آگاه هستند و همواره به آن توجه می کنند.

 

بازار فراوری و فروش محلول رسوب زدایی پکیج در ایران و جهان

بازار فراوری و فروش محلول رسوب زدایی پکیج در ایران و جهان   بازار فرآوری و فروش بهترین محلول رسوب زدایی پکیج ایران سالانه از ۱/۲میلیارد لیتر تقاضا برخورد دار است و همچنین حدود ۷ میلیون دلار صادرات به کشورهای عربی و کشور ترکیه دارد. این شرکت درحال حاضر گردش مالی سالانه حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی دارد. جالب است که بدانید صنعت محلول رسوب زدایی پکیج در ایران ارزشی حدود ۷۰۰میلیون یورویی دارد در حالیکه ارزش این صنعت در ترکیه حدود ۱۴۶۸ میلیون یورو است.با کمی مشاهده در می یابیم که رقم ارزش مالی صنعت محلول رسوب زدایی پکیج ترکیه حدود ۲ برابر ارزش مالی صنعت محلول رسوب زدایی پکیج در ایران است. از آنجایی که این دو کشور تقریبا جمعیت یکسانی دارند، مصرف محلول رسوب زدایی پکیج در ترکیه حدود ۸ برابر ایران برآورد می‌شود که رقم قابل چشمگیری است.

 

تولید کنندگان محلول رسوب زدایی پکیج در استان ها

تولید کنندگان محلول رسوب زدایی پکیج در استان هابا توجه به اینکه کشور ما در حال حاضر با بحران کمبود آب مواجه است، تولید کنندگان را به تولید آب بیشتر برای رفع نیاز انسان وا می دارد.امروزه رقابت تنگاتنگی بین تولیدکنندگان محلول رسوب زدایی پکیج در استان ها وجود دارد و به همین دلیل تولیدکنندگان بسیاری در سراسر استان ها تلاش میکنند تا با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته ، بهترین نوع محصول خود را فراهم سازند.به عنوان مثال یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدکننده بهترین محلول رسوب زدایی پکیج ایران،کارخانه محلول رسوب زدایی پکیج ویوانت است.منبع آب استفاده شده در این کارخانه به دلیل آن که از چشمه های طبیعی فراز رشته کوه زاگرس نشات میگیرد، باعث شده تا کیفیت محلول رسوب زدایی پکیج ویوانت بسیار بالا باشد.همچنین کارخانه محلول رسوب زدایی پکیج آذرکالی با نام برند محلول رسوب زدایی پکیج اخار استار،یکی از برترین تولیدکنندگان است که منشا آب آن رشته کوه سهند میباشد.

Contact the sales manager

عمده فروشی مثبت بازار

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
شرکت سازنده قیمت پارکینگ مکانیزه و طبقاتی مسکونی پارکینگ هوشمند اتوماتیک هزینه پارکینگ فلزی و برقی پارکینگ های ضد سرقت زیرزمینی روش کسری پارکینگ شهرداری مجوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 476
  • بازدید سال : 3,518
  • بازدید کلی : 17,511